BasBQ
Beef en Steak

Intro

 

Zjostmans

Kooltjesharker
Berichten
117
Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Joost en ben 26 jaar.

Ik ben nu ongeveer 6 jaar bezig met het niet meer verbranden van vlees (meestal  :p).
Tot nu toe moet ik het nog doen met een Weber Smokey Joe, die ik van mijn magere loon heb gekocht toen ik op mezelf ben gaan wonen.
Hiernaast gebruik ik vaak de Weber kettle 47cm van mijn eigen en schoonouders die mij ondertussen tot hoofd BBQ hebben gepromoveerd.

Tot mijn spijt heb ik nog niet de tijd en (vooral) het geld om vaak serieus te BBQ'en, maar ik pak elke mogelijkheid aan om mijn kleine BBQ aan te steken, winter, herfst, lente of zomer, elk weer is BBQ weer in mijn ogen.

mijn spaarpot voor een BGE is nog oplopend, maar dit zal helaas nog een tijdje gaan duren, het spaarpotje wat overigens ook gebruikt kan worden voor een (zelfbouw) oklahoma smoker, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Ik ben nog niet een ervaren BBQ'er, maarja jong geleerd is oud gedaan  :D Ik hoop dan hier ook van het forum veel te gaan leren en hopelijk ook in de praktijk te gaan brengen.

groetjes, Joost

 
hoi Joost,
welkom bij dit edele genootschap.

Jong geleerd is oud gedaan, de keramische komt er misschien ooit nog wel
 
Leuk dat je er bij bent Joost  B-)
Zo zijn we allemaal wel een beetje begonnen denk ik  :-$
Welkom

Mac
 
Welkom, je bent er iig kwa leeftijd op tijd bij


Gr. Mike
 
Welkom!
 
Dank jullie wel!

Leo zei:
hoi Joost,
welkom bij dit edele genootschap.

Jong geleerd is oud gedaan, de keramische komt er misschien ooit nog wel

Ja dat is wel de bedoeling! Alhoewel ik nog aan het twijfelen ben tussen een BGE of een oklahoma smoker. Tips/meningen zijn altijd welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan