Goedenavond,
Na veel bbqen op mijn pelletgril en WGA, is er een Kamado bijgekomen.
Waarom de Medium van Intratuin?
In de zomer zitten we op de camping en thuis hebben we een bovenwoning met een plaatsje.
De pelletgril steeds heen en weer sjouwen is te doen maar....
Je raad het al,er moest een gewoon een excuus komen om er nog 1 te kopen.
Aangezien die alleen in de koude maanden gebruikt gaat worden en hele jaar buiten staat, heb ik gekozen voor een budget kamado, maar joh, wat een fijn ding is dat.
Gekozen voor de medium, deze medium heeft een 42cm rooster waar heel veel mediums 37 hebben. En het gewicht t.o.v een large is 25 / 30 kilo, hij moest immers naar boven.
De BBQ heeft ook direct/indirect system, zit een hoes bij. Voorlopig compleet genoeg. Ik ben blij.
Ook nog eens een 15 korting actie. Helemaal goed.
Mochten er mensen een goedkope en naar mijn mening, prima kamado willen kopen, sla je slag.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Na veel bbqen op mijn pelletgril en WGA, is er een Kamado bijgekomen.
Waarom de Medium van Intratuin?
In de zomer zitten we op de camping en thuis hebben we een bovenwoning met een plaatsje.
De pelletgril steeds heen en weer sjouwen is te doen maar....
Je raad het al,er moest een gewoon een excuus komen om er nog 1 te kopen.
Aangezien die alleen in de koude maanden gebruikt gaat worden en hele jaar buiten staat, heb ik gekozen voor een budget kamado, maar joh, wat een fijn ding is dat.
Gekozen voor de medium, deze medium heeft een 42cm rooster waar heel veel mediums 37 hebben. En het gewicht t.o.v een large is 25 / 30 kilo, hij moest immers naar boven.
De BBQ heeft ook direct/indirect system, zit een hoes bij. Voorlopig compleet genoeg. Ik ben blij.
Ook nog eens een 15 korting actie. Helemaal goed.
Mochten er mensen een goedkope en naar mijn mening, prima kamado willen kopen, sla je slag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk