BasBQ
Beef en Steak

internet slagerij

 
 
 

maroc

Gemarineerd
Berichten
1.546
Beste boeren, burgers, buitenlui, bbqfanaten en worstendraaiers,

De slager waar ik voor een groot deel mijn vlees weghaal heeft ook een webshop. Deze beste man is dusdanig enthousiast geraakt van mijn verhalen over bbq  en de community die hier in bestaat dat hij heeft besloten om ook iets met de amerikaanse schnitt (noem ik dat zo ) van het slachten/snijden te doen. In zijn webshop vind je dus ook een link naar americain bbq style produkten.
Deze vindt je vanuit de homepage rechts onderin.

Deze man staat op diverse markten in het oosten van het land. ik bestel altijd telefonisch en haal het dan zelf op bij de kraam.

Hieronder dus de link
http://www.aalvink.nl/webshop/

ik denk wel dat e.e.a nog in de kinderschoenen staat v.w.b. the americain style maar het begin is er.

Ik zou zeggen doe er je voordeel mee daar waar het kan :p

Edit:
hij staat in het verkeerde topic, wil een van de modarators hem even verplaatsen naar de rookkamer. :blush:

 
Kijk dat is nog eens goed nieuws dat er ook zo'n slager hier in het oosten is. Ik ga hem zaterdag ff opzoeken op de markt in Enschede
 
Ik kan de prijzen per kilo niet vinden?
 
riona zei:
Ik kan de prijzen per kilo niet vinden?

ik ook niet heb vanmorgen een mail er naar toe gestuurd wat nu een brisket kost van 2.5 kg. 
 
Kijk dat zijn nog eens positieve berichten.  :)
De prijzen lijken mij idd ook kiloprijzen. (nette prijzen)
Nu een afwachten wat de kwaliteit doet.

Mac

 
alleen jammer dat ie niet reageert op mail :(
 
Enschede, is voor mij Noord-Oosten... :(


vond deze zin wel grappig...
:D

De Amerikanen waren een van de eersten die het barbecue?n tot een onderdeel van de Amerikaanse cultuur maakten.
 
henkk zei:
BertM zei:
Daarom is het internet, ze sturen het naar je toe, Leo!

als ze reageren op je mail  :-S

Dat is idd erg slecht, beetje gemiste kans. Als ik hem spreek zal ik het hem zeggen :-/
 
henkk zei:
BertM zei:
Daarom is het internet, ze sturen het naar je toe, Leo!

als ze reageren op je mail  :-S
Mail is iets anders dan een bestelling...

Heb ik op het werk ook wel eens, staan ze naast je bureau " heb je net een mail gestuurd ....."
Mooi hoor, maar heb er vandaag nog 100 andere mails gekregen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan