BasBQ
Beef en Steak

Interesse in een worst workshop in Friesland?

 
 

Looney

Kooltjesharker
Berichten
222
Hallo allemaal,

Al enige tijd ben ik met mijn slager in gesprek over het organiseren van een worst workshop in Friesland. Laatst werd dit weer aangekaart, dus denk ik je moet het ijzer bij de horens vatten en de koe smeden als ie heet is.

Dit draadje heeft als functie om te inventariseren hoeveel mensen er interesse hebben in het volgen van een workshop worst maken. De locatie zal (zuid-oost) friesland zijn. De precieze inhoud en locatie is nog niet bekend, eerst eens kijken hoeveel mensen er willen komen.

V.w.b. kosten, wil ik het eerst eens houden op 50 euro p.p. Een beetje in lijn met de workshop van vuurenrook.nl maar dit is (ook) nog niet vastgesteld.

Wie lijkt het leuk om in Hooghe Noorden de handen eens uit de mouwen te steken?
 
En waar in Zuid-West Friesland zou het dan zijn? Vraagt deze inwoner van West-Friesland zich dan af. want als het van hieruit een beetje aan te rijden is....
 
Sorry, het is het zuid-oosten :)

Hoogstwaarschijnlijk omgeving Drachten / Gorredijk.
 
Via andere kanalen zit ik op ongeveer 10 man, dat is al een hele leuke club om wat mee te gaan doen.

Morgenavond zit ik met de slager om tafel om het e.e.a. te bespreken. Wellicht dat we een datum prikken. Als dat zo is, maak ik een nieuw draadje met meer informatie en kan het inschrijven officieel beginnen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan