BasBQ
Beef en Steak

Inside Out Cheeseburger

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Vandaag eens wat anders geprobeerd met een cheeseburger, de zogenaamde Inside Out versie. Hierbij vul je je burger met kaas in plaats van er een plakje kaas op te leggen.
Ik heb gewoon mijn normale burgers gemengd en afgewogen en daarna de porties nog een keer gedeeld. Een burger is bij mij meestal zo'n 160 gram, dus ik had nu allemaal 80 gram porties.

Het makkelijkste is als je twee redneck hamburgerpersen hebt. In ??n deksel druk je het gehakt plat en iets tegen de randen op, daarna doe je er een handje geraspte kaas in, goed weghouden van de rand. Dan maak je een tweede, dunne burger, in de andere deksel die je op de eerste legt.
De randen moet je goed aandrukken, doe je dit niet dan gaat hij open en loopt al je kaas uit je burger, niet leuk, maar ook een meteen een zooitje in je barbecue!

insideoutburger-1.jpg


insideoutburger-2.jpg


insideoutburger-3.jpg


insideoutburger-4.jpg


insideoutburger-5.jpg


insideoutburger-6.jpg


Ze waren makkelijk te maken op deze manier en erg lekker!!

 
Halleluja Brother ! Spread the word !
;D ;D ;D ;D ;D ;D
 
Leuk idee. Ga ik ook eens doen..
 
Geen bacon erop? ??? Dat ben ik niet gewend van jouw reportages
 
Die was nog niet klaar :( Duurde iets langer, had hem met eigengemaakte bacon willen serveren....
 
Goed idee zeg! Ziet er ook heerlijk uit. Dit ga ik ook proberen als je het goed vindt ;)
 
Een eigen gemaakte burger.......zalig.

Mooi twist Dennis.
 
@Roy, ik vind het prima :D Spread da love!
 
Ze zien er goed uit kan ik bestellen?
 
Wat een pracht idee Dennis.

Ga k zeker een keer proberen.
 
Goed idee! Het ziet er heerlijk uit!  Ga ik hier ook een keer proberen  ;D
 
Ik doe ze tegenwoordig gewoon met ??n deksel, druk het tweede burgertje gewoon uit op de kaas. En ik gebruik ook stukjes analoogkaas (die plastieke ;) ) in het midden, krijg je mooie vloeiende kaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan