BasBQ
Beef en Steak

Inkbird IBT 6X Bluetooth Thermometer

Pcies. Kokend water.. enne mijn stukken probe deed heel raar dus wellicht een andere (of 2) probes in je vlees (kan bij op geen kwaad)

Sent from my moto x4 using Tapatalk

 
Is het ook mogelijk om data te exporteren vanuit de app?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

 
Nee hij slaat geen data op. Enige is het grafiek van de temperatuur verloop in dezelfde sessie..

Sent from my moto x4 using Tapatalk

 
TheJoster zei:
Nee hij slaat geen data op. Enige is het grafiek van de temperatuur verloop in dezelfde sessie..

Sent from my moto x4 using Tapatalk
Bedankt! Heb je er schik van? Ik overweg de versie met 4 aan te schaffen. Had je toevallig de test gedaan met kokend water om te zien hoe accuraat hij is?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

 
Ik heb ook een IBT 6X, alle 6 correct tijdens een waterpantest.
 
Brecht zei:
Ik heb ook een IBT 6X, alle 6 correct tijdens een waterpantest.
Dank je! Ik ga ook voor de zes, kan altijd handig zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

 
zeker voor het prijsverschil dat er maar is.
 
Yes allemaal goed... Er is inmiddels wel een probe stuk maar je kan nieuwe aanschaffen.. ik heb gekozen voor een dunnere Dome probe zodat deze door de gaatjes in mijn BBQ past..

Sent from my moto x4 using Tapatalk

 
Ok, doe je ze wel gewoon onder t deksel door? Van de weber in mijn geval?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

 
Gerald zei:
Ok, doe je ze wel gewoon onder t deksel door? Van de weber in mijn geval?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Ja of door het deurtje van de Smoker.. kabeltjes kunnen bij hele hete sessies natuurlijk wel stuk gaan als deze langs de hete deksel lopen (zo is een van mijn probes kapot gegaan). Maar bij de low en slow sessies geen enkel probleem (onder de 150c bv)

Sent from my moto x4 using Tapatalk

 
Ik heb 'm binnen inmiddels. Wellicht een domme vraag, maar stel ik plak er magneetband onder. Kun je m dan op 't deksel plakken en tot welke temperatuur gaat gaat dat goed? Of gewoon niet doen?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

 
Magneten en warmte gaat niet zo goed samen.
 
Hies zei:
Ik overweeg ook de Inkbird aan te schaffen. Ik volg dit draadje even
Ik heb mijn inkbird nu ruim een jaar in gebruik en bevalt goed. Ik heb de 2x vaak gebruikt voor PP waarbij de batterijen het makkelijk vol hielden. Soms geven de poorten wat storing, maar als ik de sensor opnieuw inplug is dat meestal meteen opgelost. Wel kan ik aanraden om een meter met meer dan 2 probe aansluitingen te kopen. Aangezien je er al 1 kwijt bent voor de rooster temperatuur.  Ik heb mijn inkbird redelijk misbruikt, weinig schoongemaakt, af en toe buiten laten liggen na een lange sessie, maar het werkt nog steeds. Deze meter kan dus wel tegen een stootje en een spatje water

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 
Hier ook een Inkbird, maar dan de variant met 2 probes. Voor mij tot nu toe genoeg geweest voor low and slow of om de temperatuur van steaks mee te meten.
Ik ben erg tevreden. Hij pakt de temperatuur snel op, heeft een prima display en de synchronisatie met de app voor je smartphone verloopt vlotjes. De vooraf te kiezen instellingen voor div. soorten vlees gebruik ik nooit. Je kunt snel zelf een temperatuur instellen en deze evt. een naam geven zodat je ?m kunt aanklikken voor toekomstig gebruik. Doet bij mij alles wat het moet kunnen en voor een veel gunstigere prijs dan de iGrill etc. Via AliExpress zo in huis. Ik heb ook de Inkbird thermapen erbij voor het snelle prik- en meetwerk. Ook blij mee.
 
Ik heb vandaag de Inkbird IBT-2X gereviewd en ben aangenaam verrast door de kwaliteit
tov de prijs!
Ik heb hiervan ook een review filmpje gemaakt.

https://youtu.be/HhHNn3fgfY4
 
JWZ zei:
Hier ook een Inkbird, maar dan de variant met 2 probes. Voor mij tot nu toe genoeg geweest voor low and slow of om de temperatuur van steaks mee te meten.
Ik ben erg tevreden. Hij pakt de temperatuur snel op, heeft een prima display en de synchronisatie met de app voor je smartphone verloopt vlotjes. De vooraf te kiezen instellingen voor div. soorten vlees gebruik ik nooit. Je kunt snel zelf een temperatuur instellen en deze evt. een naam geven zodat je ?m kunt aanklikken voor toekomstig gebruik. Doet bij mij alles wat het moet kunnen en voor een veel gunstigere prijs dan de iGrill etc. Via AliExpress zo in huis. Ik heb ook de Inkbird thermapen erbij voor het snelle prik- en meetwerk. Ook blij mee.
Bestel je dan via Russische federatie? Scheelt wel 2 tientjes zag ik.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 5 met Tapatalk

 

Hansh

Tondelzoeker
Berichten
2
Zo te zien heel wat inkbird gebruikers hier. Kan iemand me vertellen wat het range alarm inhoud.
Ik wil een alarm dat als te temp. in de smoker te warm of koud wordt er een alarm gaat. Is dit in te stellen? Of met een andere thermometer?
 
Ja dat is in te stellen. Verder best tevreden, bereik kan beter maar wat mag je verwachten van bluetooth?
En mn probes zijn niet heel stabiel in temperatuur, schommelen een paar graden. ik twijfel tussen nieuwe probes of een apparaat met meer bereik.
 
Zo te zien heel wat inkbird gebruikers hier. Kan iemand me vertellen wat het range alarm inhoud.
Ik wil een alarm dat als te temp. in de smoker te warm of koud wordt er een alarm gaat. Is dit in te stellen? Of met een andere thermometer?
Das een range waarin je temp moet blijven bv 120 tot 130c.. Gaat de temp er onder of boven dan gaat ie piepen.

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Ja dat is in te stellen. Verder best tevreden, bereik kan beter maar wat mag je verwachten van bluetooth?
En mn probes zijn niet heel stabiel in temperatuur, schommelen een paar graden. ik twijfel tussen nieuwe probes of een apparaat met meer bereik.
De nieuwe inkbirds hebben ook WiFi Just FYI

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan