BasBQ
Beef en Steak

Inkbird Ibbq-4bw

 
 

Buffalow-Bennie

Stoker
Berichten
269
Gisteren 8-3-23 mijn nieuwe speeltje ontvangen. De inkbird ibbq-4bw. Zijn er nog meer mensen hier die deze gebruiken en wat zijn jullie meningen hier over ?

IMG-20230308-WA0021.jpeg
 
Ik heb hem ook en ben er dik tevreden over. Zeker in combinatie met WiFi.
Voor het eerste gebruik instellen is soms wel even een gepruts, vooral omdat hij alleen werkt op 2.4 gh.
 
Ik heb hem ook. Erg tevreden mee. De app werkt ook prima en overzichtelijk
 
Ik heb de versie zonder Bluetooth (4T), omdat ik daar de meerwaarde niet van zie en ben er ook erg tevreden mee.
Enige beperking die ik heb ervaren is de max. 300°C aangezien ik ook een sonde gebruik om roostertemperatuur te meten.
 
Vorige week vrijdag opgeladen, zaterdag een pulled beef sessie. Na twee uur stopte die ermee.. tevens viel de verbinding steeds weg. Na eea geprobeer te hebben. Contact gezocht met helpdesk:
-Die wilden mij eerst 30% korting geven...
-vervolgens moest ik em zelf maar in de aanbieding kopen.
- nadat ik kwaad werd, kreeg ik binnen 24 uur een nieuwe opgestuurd.
Screenshot_20230315_200424_Outlook.jpg

Tis een topding maar wat een waardeloze doos bij klantenservice.
 
Vraagje: Hoe houden/maken jullie die rubbertjes goed schoon.
Bij mij zijn die zo goed als zwart geworden en is de kleur niet echt meer te zien..
 
Ik moet dan maar constateren dat ik een luie bbqer ben 😁
Ik heb nooit zoveel zin om na een sessie alles direct schoon te maken.

Gelukkig zijn de kleuren nog te zien aan het andere uiteinde.
 
Ik dacht dat deze waterdicht zou zijn. Nu vorige week vrijdag een lange sessie gedaan. De volgendedag zag ik dat er water achter het displayglas zat. Is inmiddels weg. Had contact opgenomen met amazon, daar kwam heel snel het bericht dat de leverancier waar ik hem bij gekocht heb geen gebruik meer maakt van amazon. Daar moet je het dus mee doen. Verder werkt de mijne nog prima. Alleen werkt ie buiten. Binnen niet. Nieuw dubbelglas helemaal geen wifi en geen bluetooth. Jammer
 
Ik dacht dat deze waterdicht zou zijn. Nu vorige week vrijdag een lange sessie gedaan. De volgendedag zag ik dat er water achter het displayglas zat. Is inmiddels weg. Had contact opgenomen met amazon, daar kwam heel snel het bericht dat de leverancier waar ik hem bij gekocht heb geen gebruik meer maakt van amazon. Daar moet je het dus mee doen. Verder werkt de mijne nog prima. Alleen werkt ie buiten. Binnen niet. Nieuw dubbelglas helemaal geen wifi en geen bluetooth. Jammer
Direct contact opnemen met inkbird zelf. En je niet laten afschepen zoals ze bij mij wilden doen, zie foto hierboven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan