BasBQ
Beef en Steak

Ingredientenkastje

Luuster

Vuurmaker
Berichten
79
Ik was laatst bij vrienden op bezoek, en ik de keuken zag ik dat ze hun kastje ontzettend praktisch hadden ingericht.
Na wat goedkope potjes gekocht te hebben, en een beetje hobby met mijn labelmaker is mijn kastje nu ook
een stuk praktischer.
Ik ben benieuwd of iemand anders hier nog andere ideeen heeft?

mijn indeling nu:

 
Handig! Die potjes heb ik ook!
 
Een stuk netter dan die rotzooi in mijn la....zucht ik orden het af en toe, maar ja, dan even snel een potje zoeken.....en hup, alles weer door elkaar  :((
 
Goed idee
 
De potjes heb ik bij Xenos gehaald.
Enkel omdat ze daar zeer goedkoop zijn.
 
Xenos potjes... zo koop je je eerste, zo je honderste :) Bij mij staat het ook helemaal vol met Fido.
 
Jorte zei:
Een stuk netter dan die rotzooi in mijn la....zucht ik orden het af en toe, maar ja, dan even snel een potje zoeken.....en hup, alles weer door elkaar  :((

Heb ik ook, met als gevolg dat je het niet kan vinden en je voor elk recept met Djinten of Ketoembar weer een nieuw potje van die handel koopt voor woekerprijzen!
 
structor zei:
Ik haal gewoon de grotere potten bij de makro, nauwelijks duurder enne nou ja het uhm vult je keukenkastjes nog sneller ;)

+1 (en heb tegenwoordig wel 3 lades in gebruik  :D )
 
ho stop jullie maken mijn vent jaloers en nou wil hij dat ik mijn kruiden ga ordenen!!! whaaaaaaaa  %-(

ik heb trouwens zakken (250 of 500 gr) van de toko, heel veel elastiekjes en clips en ook nog een berg glazen potjes van dingen die in glazen potjes komen en nu leeg zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan