BasBQ
Beef en Steak

ING aanbieding Weber OTP 57 voor ? 141.90 met 7.000 rentepunten

 
 

Langemakki

Stoker
Berichten
358
De ING bank heeft een aanbieding:

Weber OTP 57 voor ? 141.90 met 7.000 rentepunten.
Ik heb nog ruim 60.000 rentepunten en doe er niets mee.
Als er iemand is die gebruik wil maken van deze aanbieding en geen rentepunten heeft,
geef mij een berichtje, maak het geld over en dan bestel ik de Weber en laat deze bij jouw bezorgen ;-)

Dit heeft @groundhog667 ook gedaan en vandaag is de Weber bezorgd  B-)
 
Tipje, mocht je na deze sympathieke actie toch nog punten overhouden, je kan er ook bioscoopabonnementen voor kopen. Voor 39 euro (dacht ik) plus wat punten mag je dan 3 maanden ongelimiteerd naar de bios (met andere woorden, drie films en je hebt 'm er al weer uit.)

Zelf ooit een spaarrekening geopend, mede met als doel genoeg punten voor de OTP57 en nu maak ik de rest van die punten op aan die bonnen...
 
Nu 2 Webers besteld, dus quota voor 2014 is vol...  :D

Misschien in 2015 nieuwe ronde, nieuwe kansen  B-)
 
eikie zei:
Tipje, mocht je na deze sympathieke actie toch nog punten overhouden, je kan er ook bioscoopabonnementen voor kopen. Voor 39 euro (dacht ik) plus wat punten mag je dan 3 maanden ongelimiteerd naar de bios (met andere woorden, drie films en je hebt 'm er al weer uit.)

Zelf ooit een spaarrekening geopend, mede met als doel genoeg punten voor de OTP57 en nu maak ik de rest van die punten op aan die bonnen...

Ongelimiteerd betekent alle films op elke dag en tijdstip?
 
monnick.rawling zei:
eikie zei:
Tipje, mocht je na deze sympathieke actie toch nog punten overhouden, je kan er ook bioscoopabonnementen voor kopen. Voor 39 euro (dacht ik) plus wat punten mag je dan 3 maanden ongelimiteerd naar de bios (met andere woorden, drie films en je hebt 'm er al weer uit.)

Zelf ooit een spaarrekening geopend, mede met als doel genoeg punten voor de OTP57 en nu maak ik de rest van die punten op aan die bonnen...

Ongelimiteerd betekent alle films op elke dag en tijdstip?
Yep, je betaalt alleen een extra voor 3D en IMAX films. Maar voor de rest kun je wanneer jij wil gratis naar de film als je die bon aanschaf. (Dus na drie keer heb je die bij er qua geld uit).
 
Terug
Bovenaan Onderaan