Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet bij stil gestaan dat er geen thermometer in het deksel zit. Heb wel andere meters voor op het roosterIk gebruik nooit een tussenschot, en dat gaat gewoon goed. Wel handig een thermometer in de deksel te plaatsen. En af en toe kijken wat er gebeurt.
Dat zal ook wel werken. Al vind ik de temperatuur in het deksel, en dus boven het vlees, handig om te weten.Nog niet bij stil gestaan dat er geen thermometer in het deksel zit. Heb wel andere meters voor op het rooster
Dat klopt die gebruik ik ,werkt perfectIk dacht hier al eens gelezen te hebben dat de gastronorm bakken de juiste afmetingen hebben voor indeling van een WGA
Zink heeft is vrij laag smelt punt dus niet geschikt voor hitte, aluminium kan meer hebben maar zou ik niet gebruiken als kolen box . Voor de rest kan aluminium geen kwaad, er zijn ook aluminium pannen en gril platen te krijgen. (Dit laatste heb ik al eens versmolten ).Straks een die wga mijnheer opzoeken.
Zelf kan ik op het werk wel iets knippen en plooien in zink, maar vrees dat dit niet gezond is bij verhitting. We hebben ook brute aluminium stukken die kunnen dienen, maar dat is mss ook schadelijk bij verhitting? Iemand een idee of dat zo is?
op markplaats zit een WGA mijnheer.. SW heet hij vollkgens mij.
hij maakt divesere wga spulletjes waaronder schotjes en kolen bakjes.
ik heb daar een kolen bakje van, en werk prima
Ik heb het schotje van hem, bevalt me uitstekend.Straks een die wga mijnheer opzoeken.
Zelf kan ik op het werk wel iets knippen en plooien in zink, maar vrees dat dit niet gezond is bij verhitting. We hebben ook brute aluminium stukken die kunnen dienen, maar dat is mss ook schadelijk bij verhitting? Iemand een idee of dat zo is?
Is dat inox?Ik heb het schotje van hem, bevalt me uitstekend.
Rvs vermoed ik.Is dat inox?
Ik dacht dat inox en rvs hetzelfde wasRvs vermoed ik.