BasBQ
Beef en Steak

Inbouw bbq

Cool+

Tondelzoeker
Berichten
6
Ik woon in Spanje en wil graag een inbouwbbq kopen voor een keuken die we op onze nieuwe veranda gaan bouwen.

Toen ik nog in NL woonde was ik altijd erg blij met het merk Weber, deze hebben we tijdens onze emigratie weggegeven aan onbekende die er erg blij mee was.

Nu wilde ik weer een Weber kopen maar kan op de website geen inbouw variant vinden, kan ik ook een weber op zo een wagen kopen en die makkelijk demonteren of moet ik uitwijken naar een ander merk.
Het probleem met andere merken hier in Spanje is, dat er veel rotzooi op de markt is. Bovendien moet alles wat geen budget of kogelbbq besteld worden, waardoor je het niet van te voren kan zien.

Ik ken van naam en reputatie verder alleen nog het merk Napoleon, maar die kan ik hier tot nu nergens bekijken.

Zijn jullie bekend met het merk Char Briol, Barbecook of Briol King?

Ik ben op zoek naar een BBQ zoals de Weber 320, maar dan als inbouw variant, wel in ongeveer die prijscategorie als dit haalbaar is.

edit: Bestellen via amazone of soortgelijke bedrijven lukt niet, we hebben namelijk geen adres waar pakketten worden afgeleverd, alleen een soort postbus. Waarbij pakketten van DHL standaard terug gestuurd worden en Postnl het niet eens probeert.
 
kijk eens in het onderdeel "waar staat mijn bbq" en "DIY" voor wat inspiratie.
Genoeg mensen die een "standaard" weber hebben ingebouwd.
 
welkom ,
misschien een optie hebben wij ook gedaan laten sturen naar het bedrijf waar je werkt of een bar waar je regelmatig komt . woon je op een finga ??
 
JA wij wonen op het platteland. Ik werk alleen nergens. Inkomsten komen van mijn bedrijf uit Nederland. In een bar komen we nog niet met 2 hele jonge kinderen, maar is wel een goed idee. Ik zal eens kijken of er een restaurant is die dit wil doen.
We hadden het wel al eerder bij vrienden in het dorp laten doen, maar ook daar had de dhl bezorger geen zin in, terwijl ze er 3 dagen voor thuis geweest zijn.
Wel goed om te ervaren dat de pakketdiensten hier net zo slecht zijn als in NL
 
Maar begrijp ik uit jullie reacties dat ik die drie genoemde merken beter kan negeren?
 
niemand verder een mening over deze merken, dan ga ze maar uitproberen. Heb al eerder 1 miskoop gedaan
 
Lijkt me beter om op zoek te gaan naar een leverancier die wel kan bezorgen, ook in de toekomst voor service en onderdelen.

Ik weet niet hoe verlaten je woont, maar als je zo veel moeite moet doen kun je beter niet op een paar euro bezorgen bezuinigen. Gek dat een DHL of UPS niet langs willen komen, het is de verzender die opdracht geeft en betaald, ze zijn verplicht een bezorgpoging te doen. Dus als ze niet langs komen de verzender verwittigen dat ze verzaakt hebben.

Over de Bbq’s en merken kan ik helaas niks zinnigs zeggen.
 
Napoleon en weber aan elkaar gewaagd. In Nederland Kun je er voor kiezen om jet zelf op te halen bij een DHL sorteer punt, dit zou ik als het te doen is voor je in reistijd en grootte van de bbq doen.
 
Cadac heeft een aantal inbouw varianten bv. de meridian


1600468334487.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan