BasBQ
Beef en Steak

in Hoogeveen goed vlees te koop

Goede keus voor een mooie prijs!
 
dat is t en alles vacuum verpakt.
en evt  op verzoek gemarineerd.
 
Dat kost geen "drol". Als de kwaliteit naar je zin is heb je een prima adres gevonden.
 
Da's voor mij als rechtgeaarde, geboren en getogen Hoogevener een openbaring. Bedankt voor deze tip. Hier ga ik zeker eens wat bestellen.
 
vergeet dan niet  voor de snelle trek de dreuge metworst  en gehaktballen.
 
Dr?ge worst is altied goed. En veur een goeie gehaktballe mag ie mij ok wel wakker mak'n :)
 
heij honderdvieftig graodn:  haol wel eem reeknschap met dat posten in je moers taol niet op pries stelt word hierzo.
buutnlandse vooral amerikaanse kreetn mag volop(das zogenaamd hot)  ,verder nie en gewoon abn posten had ik begreepm int verleedn .

:D  ;)
wat dat fleis betreft ,gewoon  morngvrog eem langsriedn  en 1 en ander inslaon.
ik kom dr als dr genoeg bestelling via mn werk en kennissen is.
en neem meestal 50 worsten en ballen.
tig kilo s rund en varken.
zeeuws spek is prima.
zn gegaarde ribbben ook niet verkeerd als je zelf weinig tijd hebt.

zie verder maar: k gun t Teun wel.
hij is begonnen in de ressesie tijd in dat pand met haast niks,en werkt zich een slag in de rondte.
en hebt t behoorlijk op de rit nu.


vergeet ook niet rund: entrecote en T bone .
die is zeker niet verkeerd.
zaterdag is ie dr zeker tot 17.00 uur.
 
Auwe toch die kaantn op goat doek ok weh eam mit! Mawwe toch weh een beatie trots op ween onnie?
 
Voor de Nederlandse vertaling, teletekst pagina 666 ;) Graag weer in ABN allemaal.
 
AV zei:
heij honderdvieftig graodn:  haol wel eem reeknschap met dat posten in je moers taol niet op pries stelt word hierzo.
buutnlandse vooral amerikaanse kreetn mag volop(das zogenaamd hot)  ,verder nie en gewoon abn posten had ik begreepm int verleedn .

Haha, goed begrepen dus  :D
 
[quote )  ABN allemaal.
[/quote]

kan t nie laatn af en toe: maar komt voor de bakker
 
AV zei:
[quote )  ABN allemaal.

kan t nie laatn af en toe: maar komt voor de bakker
[/quote]
Proaten dow t hele dagen al, schrieven mangs. Moar in ABN geet ut mien ok better af....
Sorry modder-eters....zal het niet meer doen!
 
Weest gewaarschuwd ;) En ik ben geen moderator hoor :D
 
Okay, okay, de boodschap is duidelijk mannen/ vrouwen. Vanaf nu gewoon weer ABN. :)
 
  intussen wel ffn mooi betaalbaar regio vlees in de aandacht

:D  dus: missie geslaagd zeg ik maar. B-)
  en t mes snijdt aan 2 kanten  ;)

 
Terug
Bovenaan Onderaan