BasBQ
Beef en Steak

Ikamand wordt niet meer ondersteund door Kamado Joe, dus niet kopen!

Harry

Tondelzoeker
Berichten
6
Was op zoek naar een nieuwe Ikamand nadat de mijne de geest had gegeven. Viel me op dat ie op veel plaatsen uitverkocht was. Kijken op de site van Kamado Joe en daar stond ie in het geheel niet meer op. Na verder zoeken kwam ik op reddit waar melding werd gemaakt dat de software ontwikkelaar Desora ermee was gestopt. Hierop is Kamado Joe dus helemaal gestopt met de Ikamand. Dus als je er nu 1 koopt heb je geen ondersteuning meer.
 
Je kunt de app niet meer downloaden, dus dan werkt de Ikamand inderdaad niet.
 
Ken het product verder niet maar als je de app al gedownload hebt zou je deze toch nog gewoon moeten kunnen gebruiken? Tenzij het een dienst over de cloud is natuurlijk… dan heb ik niks gezegd
 
Tja... Je zal er maar net anderhalve maand geleden eentje gekocht hebben.
Het apparaat doet wild blazen en verder helemaal niks, de regeling werkt compleet niet zeg maar.
Ik zou het apparaat moeten updaten maar dat werkt niet ... dus redelijk onbruikbaar.
En nu lees ik hier dat ze er geen support meer op doen ... ai ... das ff slikken :(
 
Als je android hebt, zou je de apk installatiebestand nog ergens kunnen downloaden en apart zetten om nog eens op een andere telefoon te installeren.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
 
Ik ben een complete nitwit wat betreft kamado's. :unsure: Kan iemand me uitleggen waar je een app voor nodig hebt om te kunnen bbq'en?
 
Ik ben een complete nitwit wat betreft kamado's. :unsure: Kan iemand me uitleggen waar je een app voor nodig hebt om te kunnen bbq'en?

Dat is een ventilator die op de kamado (of ander type BBQ) geplaatst wordt op de luchtinlaat onderin. Je steld deze in dat bv de temperatuur op het rooster 110° constant moet zijn en dan knijp je de BBQ wat zodat hij telkens lucht in blaast. Dat is dus een controller.
 
Tja... Je zal er maar net anderhalve maand geleden eentje gekocht hebben.
Het apparaat doet wild blazen en verder helemaal niks, de regeling werkt compleet niet zeg maar.
Ik zou het apparaat moeten updaten maar dat werkt niet ... dus redelijk onbruikbaar.
En nu lees ik hier dat ze er geen support meer op doen ... ai ... das ff slikken :(
Dan stuur je die toch retour in garantie als het niet werkt
Zo zou ik het toch doen.
 
Vandaag ook een interessant gesprek gehad bij Vuur & Rook.
Ik ga inderdaad de iKamand maar eens insturen ivm garantie.
 
Ik kan de Ikamand ook niet meer gebruiken.
Heb helaas geen factuur meer. Zou ik van iemand een factuur van dit jaar kunnen krijgen?
Dank is groot!
 
helaas werkt ook mijn IKAMAND niet meer.
dacht eerst dat t aan mij lag....

heeft iemand toevallig nog een factuur (liefst van 2023?) die ik zou mogen hebben

heb mijne nieuw gekocht via marktplaats in april 2023 maar daar heb ik geen factuur van.
ik zou erg geholpen zijn met een factuur van < 1 jaar oud.
 
Ik zou gewoon een mail naar Kamado Joe sturen en zeggen dat dat ding door hun verkocht is en niet meer werkt en hoe ze dat op gaan lossen.
Dat vragen om een factuur voelt niet helemaal kosher 😁
 
Ik neem aan dat de persoon die eventueel een factuur heeft zelf ook claim wil indienen. En Kamado Joe zal niet 2 claims op dezelfde factuur afwikkelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan