BasBQ
Beef en Steak

Ik zal me ook maar even voorstellen.

 

tbob

Kooltjesharker
Berichten
169
Hallo met deze stel ik mij ook even voor mijn gebruikersnaam is tbob ben gehuwd en kom vanuit het zuiden van Nederland (zuidlimburg).
ik heb me hier aangemeld om wat meer te weten te komen over en hoe het gebruiken van het barbecuen met een Weber,
Wij hebben deze week een houtskool barbecue Weber 22,5inch performer met gasonsteking besteld en die wat midden volgende week bezorgd wordt.
ik zwerf hier al enkele dagen rond op het forum en heb al heel veel informatie gelezen over het gebruik en vooral de recepten :-\

20110222115235_03549ac6d692856419d2047d6b0720d6.jpg
 
Welkom tbob en die performer is een prima BBQ
 
hoi tbob,
welkom bij dit zeer edele bbq genootschap, ik hoop dat je hier een schat aan informatie zult en kunt vinden en vragen staat vrij.
waar in zuid limburg huis je ergens?
 
Leo zei:
hoi tbob,
welkom bij dit zeer edele bbq genootschap, ik hoop dat je hier een schat aan informatie zult en kunt vinden en vragen staat vrij.
waar in zuid limburg huis je ergens?
Sittard
 
tbob zei:
Leo zei:
hoi tbob,
welkom bij dit zeer edele bbq genootschap, ik hoop dat je hier een schat aan informatie zult en kunt vinden en vragen staat vrij.
waar in zuid limburg huis je ergens?
Sittard

gezellig, heb een zwager in Brunsum, die ben ik ook al helemaal aan het omturnen, komt met hem ook helemaal goed  :)
 
Hoi tbob,

Welkom bij het Genootschap. Mooie barbecue die je hebt gekocht daar kun je heel erg veel mee. Verdiep je eens in direct en indirect barbecue?n. Als je die twee technieken kunt toepassen kun je eigenlijk alles maken.
 
Hoi tbob, welkom
 
Welkom tbob en veel plezier op het forum! Schitterende barbecue heb je gekocht. Veel plezier ermee!
 
Dank jullie wel voor het hartelijk welkom,
en op barbecue gebied moet ik nog alles leren.
ik heb al een jaar of 25 al een gas bbq  maar kan er niets van, dus nu ik me hier heb aangemeld en straks met mijn nieuwe
weber komt het misschien wel goed :D
En de filmtjes van de BBQ Pitt Boy's geeft in iedere geval genoeg inspiratie :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan