BasBQ
Beef en Steak

Ik stel me voor!

Guesszzzwho

Tondelzoeker
Berichten
2
Hi Allemaal,

Redelijk nieuw hier op het forum, maar zie al wat leuke draadjes en leuke tips! Ik ben 37 jaar, papa van 2 lieve kids en getrouwd. BBQ’en is altijd een liefde van mij geweest, echter gewoon een standaard snelle grill sessie. Ik ben geboren in Zuid Afrika in de braai cultuur dus op ieder moment in een jaar kan de BBQ aan.

Tot op heden heb ik een vrij standaard weber gehad. Nu wilde ik meer comfort (drukke baan en 2 kleine kids), dus heb een gas bbq overwogen. Toch kreeg ik het niet over mijn hart af te zien van echt vuur, dus heb een hybride BBQ gekocht.

het is de Boretti Ibrido Top geworden. Deze moest ik ook no inbouwen, dus heb mijn rommeltuinhuisje opgeknapt en een binnenkeuken gebouwd. Deze toch nog even op wielen gezet zodat ik hem zo de tuin in kon rijden. 😜

hierbij de foto’s (hier en daar moet ie nog afgetimmerd worden). Ben nu aan het bekijken wat voor lekkers ik op een Hybride BBQ kan maken. Tips zijn welkom!
15A450A0-2340-4C08-AC48-870A2D92BF28.jpeg
6202A45B-7DDC-4515-B0E9-D4599FB6A3C8.jpeg
138C1CF1-5BD9-4F4C-80B8-4720837DCEC4.jpeg
 
welkom hier

fantastisch mooi meubel. petje af
 
Heel veel plezier, prachtig meubel

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Welkom! Super ook dat je aan stroompunten hebt gedacht in dat meubel, ik zou willen dat de vorige eigenaar van ons huis dat in de keuken had gedaan 😅 Ziet er echt heel sjiek uit!
 
Hoi Guesszzzwho, welkom bij het Genootschap
 
Welkom! Super ook dat je aan stroompunten hebt gedacht in dat meubel, ik zou willen dat de vorige eigenaar van ons huis dat in de keuken had gedaan 😅 Ziet er echt heel sjiek uit!
Hahah boven een aanrecht zijn stroompunten echt onmisbaar... dus ook bij een buitenkeuken! Thanks!
 
Welkom bij de club! Erg mooi meubel heb je gebouwd. Mag je zeker trots op zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan