BasBQ
Beef en Steak

Ik lust geen verbrande theedoek

 
 

peter w

Pitmaster
Berichten
579
Vandaag me zelf maar eens gewaagt aan een verbrande theedoek.
Dit mede doordat Rudik vanmorgen vragen had over de Lomo al Trapo.

Snel de vriezer in gedoken om opzoek te gaan naar varkenshaas welke ik altijd per stuk in het vacu?m verpak en dus snel kan ontdooien onder stromend koud water.

de ingredi?nten bij elkaar gezocht.


Een eiwit met het zout.


het mengsel op de theedoek met oregano.


De varkenshaasjes er op met de dunne kanten op elkaar zodat er een gelijke dikte ontstaat.


Ontsnappen is niet meer mogelijk.


Wga lekker opstoken met houtskool.


8 minuten lekker in het vuur laten.


Na 8 minuten omdraaien voor nog eens 7 minuten.


die doet het niet meer.


Pakje open breken.


Even afvegen.


Lekker eten.


Was leuk om een keer te doen maar om te zeggen dat ik alle theedoeken er door zal jagen geloof het niet.

 
Leuk om te zien. Mooie rose is niet lelijk
 
Lekker hoor.
Theedoeken hoeft niet perse hoor. Volgens mij kan je ook een shirt gebruiken  :D
No excuses
 
Goed man. Ik zeg volgende keer een brisket in een badhanddoek. Dan praten we verder ;)
 
Gaaf!

heb dit ook al eens gegeten, goed te doen hoor!
Wat minder voor de fans van knapperige korstjes ;)
 
Mooi avontuur Peter!
 
Aparte manier om je vrouw te laten weten dat je niet meer wilt afdrogen, maar verder ziet het er goed uit!
 
El Fumarole zei:
Goed man. Ik zeg volgende keer een brisket in een badhanddoek. Dan praten we verder ;)

wilden gaan voor een heel varken in het donzen dekbed maar ik krijg het meisje nog niet zo ver.
 
Peter W zei:
El Fumarole zei:
Goed man. Ik zeg volgende keer een brisket in een badhanddoek. Dan praten we verder ;)

wilden gaan voor een heel varken in het donzen dekbed maar ik krijg het meisje nog niet zo ver.
Sjeezus man....
 
Lekker Peter... Ik hen hem vorige week gemaakt, wel leuk om te doen... Ik heb nog wel wat theedoeken over ;)
 
He, Peter,
Bij mij was het een verbrande luier van mijn kleinzoon.
Leuk om te maken maar de " Wouw" factor ontbrak.
 
Leuke ervaring lijkt me, maar de theedoek hierna iets vochtig maken en weer gebruiken voor het oppoetsen van je interieur, krijg je een heerlijke rook geur in huis.:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan