Beef en Steak

Ik eet vlees en b?n vlees. Aangenaam!

Cass Casey

Tondelzoeker
Hallo allemaal,

Ik ben Herjan, kalendertechnisch 38, medisch minimaal het dubbele en mentaal een puber, zoals de meeste mannen. Let's face it...

Ben altijd gek geweest op barbecue?n, maar de afgelopen jaren steeds geprobeerd het naar een hoger plan te trekken. Met twee OTP47's, een flinke vrieskist en klantenkaarten voor enkele groothandels, hoop ik dit jaar weer verder te komen. Ik heb al wat zitten lezen op dit forum en weet zeker dat jullie me kunnen informeren en inspireren om mijzelf en mijn gasten meer voor te schotelen dan een sat?stokje (nooit verkeerd trouwens) en een worstje.

Ik heb kortgeleden al een erg mooie entrecote van dik zeven ons soldaat gemaakt. Eerst volgende grotere project zal ?f PP zijn of een mooie Lomo al Trapo (runderhaas van 1,7 kg). Al zag ik net bij de islamitische slager hier een prachtige lamsbout liggen van dik drie kilo...

U zijt gegroet!

Herjan, leuk dat je erbij bent. Altijd fijn als je to-do-lijst groeit.

Welkom_zps0d720500.jpg

Hoi! Welkom, leuk dat je mee komt doen!

Welkom hier Herjan!!

Hoi Herjan, welkom bij het BBQ Genootschap.
Leuke (herkenbare, hahahaha) intro!!!

Dank allemaal! Excuses dat het qua posts erg stil is, maar gezien het weer en mijn agenda staan de Q's er werkloos en treurig bij de afgelopen week. Misschien morgenavond nog even wat erop gooien...

Welkom Herjan! Gezellig dat je mee komt Q-en.

Van harte welkom bij het Genootschap!

Terug
Bovenaan Onderaan