BasBQ
Beef en Steak

igrill2 recall

pinoamigo

Vuurmaker
Berichten
76
Dag iedereen,

Even geleden ontving ik een mailtje van Idevices dat er mogelijk iets mis wat met de probes van de igrill2 of igrill mini. Eergisteren kreeg ik een 2de mail die dit bevestigde. Ik heb recht op 2 nieuwe probes, op voorwaarde dat ik de oude probes doorknip en daar een foto van bezorg aan idevices.

Omdat ik mijn igrill2 geen weken kan missen, nam ik contact op met idevices maar er was geen omweg om deze procedure.

Ik moet dus de kabeltjes van mijn probes doorknippen, tot daaraan toe. Maar kan ik deze terug aan elkaar zetten zodat ik ze toch nog enkele weken kan gebruiken om die periode te overbruggen?

nog igrill2/mini eigenaars die het mailtje hebben ontvangen?
 
Als je ze doorknipt dan zijn ze niet meer te gebruiken.
 
Mike v R zei:
Als je ze doorknipt dan zijn ze niet meer te gebruiken.

het gaat om het doorknippen van het kabeltje. Kan dit niet terug aan elkaar gezet worden? of werkt zo'n sonde niet gewoon met een + en - draadje?

 
Misschien dat nosmo hier antwoord op kan geven
 
Misschien zou je iets met Photoshop kunnen doen?
(Niet helemaal eerlijk maar dan hadden ze beter moeten leveren)
 
Ik weet niet wat er mogelijk mis is met die probes, maar wat een vreemde actie om te doen van de leverancier: sorry, wij hebben foutieve producten geleverd, maar we gaan het alleen voor je oplossen als je het product onbruikbaar maakt. Stuur gewoon nieuwe probes op als er een fout inzit!
 
Zal meer om imago bescherming gaan.
Je hebt van die kansloze figuren die de slechte probes op marktplaats zullen aanbieden alszijnde goede probes.
 
Photoshop.....  :D
 
Vraagje tussendoor. Waar heb je hem gekocht, en hoe bevalt de igrill2.. Zit er over te denken hem ook aan te schaffen, maar hij is nergens op voorraad.
 
Gewoon 2 nieuwe stekkers bestellen, vervolgens de kabels in 2-en knippen en nieuwe stekkers eraan. Dan zit je niet die periode zonder probes. Voor de zekerheid zou je het wel zo kunnen plannen dat je ze doorknipt net na een sessie zodat je de nieuwe probes misschien net optijd binnen hebt.
 
ok, gisteren nog 10kg pulled porc klaargemaakt om mee te doen op reis. Ik knip ze door vanavond en ga de soldeerbout bovenhalen!

bedankt iedereen!
 
Heb je niet een stukje kabel dat heel op de kabel lijkt van de probes?

Knip dat in 4 stukken en laat de stekker, de doorgeknipte kabel en de probe op een foto zien. :)
 
Yup....ik heb mijn iGrill v2 nog niet geregistreerd maar zag wel het berichtje op FB voorbij komen. Snel even kijken en ik heb dus pech....althans een beetje; ??n probe die onder de terugroepactie valt en de ander is wel van de goede serie (geen idee hoe er twee verschillende probes in ??n doos zijn gekomen). :(

Maar ook ik baal wel dat je eerst de probe onklaar moet maken, hier een foto van moet opsturen en dan pas de vervanging krijgt. Dat betekent dus een aantal weken (verwacht ik) zonder beide probes te kunnen gebruiken en dan heb ik dus nog de 'mazzel' dat er eentje wel goed is  #:-S
 
Terug
Bovenaan Onderaan