BasBQ
Beef en Steak

Igrill mini

 
 

Xander

Stoker
Berichten
309
Heeft er iemand ervaring met de Igrill mini?

Ben van plan om deze aan te schaffen.
 
Ik heb zelf de grotere variant een iGrill 2 en daar ben ik super tevreden mee.
 
Ik heb een iGrill Classic waar ik tevreden mee ben.

Wat ik minder vind is dat je je telefoon of tablet altijd binnen het bereik van je bluetooth moet houden. Ik heb hem daarom verbonden met m'n iPad en kan dan gewoon weglopen met m'n telefoon. Heb de iPad uit voorzorg wel in de line of sight staan van de zender.
 
Thx voor de snelle antwoorden!

Ga er straks 1 bestellen. Heb nog genoeg freebees over.  B-)
 
Ik had de Igrill mini icm de Fantast van de Ikea. Als beginner was dat een goedkopere oplossing dan de Igrill 2. Werkte prima. Maar je moet hem inderdaad binnen je Bluetooth-bereik houden.
 
Heb de iGrill2, samen met twee blokker thermometers en een handthermo.
Ik had getwijfeld of ik de mini zou doen, maar mogelijkheid voor meerdre probes, deed besluiten om,toch die paar tientjes meer uit te geven. En daar heb ik geen spijt van gehad.

De blokker gebruik ik voor de dome, de iGrill voor vlees.
De iGrill werkt prima, redelijk goed bereik van terras naar binnen (door het HR++ glas). Als je met de telefoon naar buiten loopt, licht het display op en zie je daar de temp.
Presets ook handig, maar vaak gebruik ik m'n eigen temperatuurinstelling. De probes zijn goed qua lengte, waardoor je geen valse temp-meldingen krijgt (had ik met de blokker).
Draait lekker lang op de batterijen.
 
ik heb een iGrill2 en ook tevreden. Gebruik wel altijd de telefoon maar zal eens de tablet proberen...anders blijft reconnecten.
 
Hier ook Igrill2 met 4 probes, helaas jammer dat je hem niet via WiFi kan uitlezen, werkt top maar Bluetooth is te beperkt
 
ja super ding maar had liever het op wifi gehad.
dat treft net een HM aan geschaft.

 
Ik heb de mini, bevalt prima. De Maverick als pitprobe, en igrill op de iPad. iPad in het raamkozijn, no problemo. Handige app, je kunt voorgeprogrammeerde temperaturen instellen en ook zelf instellen. Batterij is makkelijk vervangbaar en je kunt meerdere igrills op je app zetten wat handig is voor wedstrijden. Kopen doe hap!
 
Besteld  B-)
 
Het zal me in ieder geval een hoop lopen schelen.  :D
 
De mini.
 
Oeps. Kom er net achter dat ik de Kitchen Thermometer heb besteld.

Maar volgens mij heeft die dezelfde functies.  :blush:
 
Terug
Bovenaan Onderaan