BasBQ
Beef en Steak

Igrill Export

Niek

Tondelzoeker
Berichten
15
Sinds kort ben ik ook in het bezit van een iGrill2. Bevalt tot nu toe erg goed.

Nog wat punten in de app waar ik graag wel verbetering in zou willen zien. Vooral dat je niets meer kan als de iGrill uit staat. Ookal heb je hem al een uur gebruikt, en moet je dus eerst aan zetten om de gegevens in de app te zien.

Wat ik ook tegen aan loop in se CSV export. Per prope kan je een export maken in CSV, en deze laten mailen. O pzich leuk voor de cijfer freak. Of als je een keer wilt vergelijken met voorgaande cooks. Maar Ik heb nu een sessie van 1.5 uur gedaan met 2 probes, en deze data kun je dus niet samenvoegen. Althans niet zomaar. De app (of unit) registreert elke temperatuur verandering, en doet dat niet of vaste tijden.

Waar ik een vlees temp had van rustig opliep, en totaal zon 150 waarden had over 1.5 uur, heb ik bij de pit probe er veel meer, ongeveer 500 over 1.5 uur. Deze kun je nooit meer samenvoegen in 1 tabel zonder eerst iets met die gegevens te doen. Iemand hier al eens mee bezig geweest. Dat je in excel temperaturen kan gemiddelde maar dan wel per minuut. Het lastige is dat er minuut 1, 4 keer een temp geregistreerd is, en min 2 kunnen dat er zo 7 zijn of 3. Hier zit geen vaste waarde aan.

Wie kan hier iets mee?
 
Staat de tijd er ook bij? Als dat zo is, kun je excel zelf dat bij elkaar laten zoeken. Het is wel (bijna) programmeren, maar het is te doen. Je hebt daarna vergelijkbare tabellen.
 
Inmiddels en semi oplossing.
Datum en tijd omzetten naar een formaat dat excel kent. Vervolgens een draaitafel maken en
laten groeperen op minuten en uren. Dan werkt het redelijk.

Maar dan nog heb je wel gevallen dat de temp binnen 1 min niet stijgt. Daar mis je dan weer wat van.

Wachten op een app update haha. Ga wel wat mailen naar iDevices met vragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan