BasBQ
Beef en Steak

IGrill 2 App Update

 
 

compusmurf

Sprokkelaar
Berichten
25
Beste Grillers,

Al enige tijd ben ik in het bezig van een Igrill 2 tot volle tevredenheid. De afgelopen weken heb ik een update van de Igrill App gekregen en zijn er een aantal functies verdwenen.

1) Range instellen voor een pitprobe.
2) Zelf pre-set bereidingen opslaan.
3) Grafieken tijdens de gehele grillperiode

Ik ben benieuwd of jullie hier ook mee te maken hebben gehad en of er wellicht een oplossing voor is.

 
Is bekend. Er volgt deze of volgende week een update. Geloof ik. Ik zoek de link


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Gebruikers boos over Weber iGrill-app: cruciale BBQ-functies weggehaald [Update]
https://www.iculture.nl/nieuws/weber-igrill-app-gebruikers-boos-overname/https://www.iculture.nl/nieuws/weber-igrill-app-gebruikers-boos-overname/


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Inmiddels heb ik ook zelf contact gehad met Weber via de leverancier. Wellicht dat dit voor de medegebruikers ook interessant:

We zijn ons bewust van de issues rondom de iGrill app update; het development team werkt met de hoogste prioriteit aan het herstellen van alle missende functies. Waaronder:
  • Het ontvangen van een melding wanneer de iGrill geen verbinding heeft in de grafiek weergave
  • Hoorbare melding in de app en op de iGrill 2 en 3
  • Grillen op ingestelde temperatuur[
  • Mogelijkheid voor vooraf ingestelde en zelf aan te maken temperaturen
  • Grafiek: alle sondes op ??n scherm zichtbaar ? bekijk de gehele grillsessie en niet slechts een paar minuten ? zoomfunctie beschikbaar
Deze functies worden binnen de komende twee tot vier weken weer in de app toegevoegd. Daarnaast hebben we een testgroep met consumenten opgestart die de toekomstige functies van de iGrill app zullen testen, ontwikkelen en be?nvloeden.

Helaas nog niet echt een oplossing voor de korte termijn, maar wel een oplossing voor de lange termijn.
 
Zelf ben ik helemaal fan van mijn Maverick ET732, dit is echt een fijn apparaat al zijn de probes best gevoelig voor vocht maar dat is veelal te verhelpen http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=6651.0

Ook ben ik zo'n 2 jaar in het bezit van een Igrill 2.
Toen ik de Igrill 2 aanschafte gebruikte ik hem in combinatie met een samsung galaxy S4 mini.
Het grootste manko vond ik dat het bereik echt belabberd was, 5 meter (met een glazen schuifpui ertussen als obstakel) was echt wel het matje.
Ik heb de Igrill 2 door die reden al lange tijd niet meer gebruikt.
Sinds een aantal maanden heb ik nu een samsung galaxy S7 en wat blijkt het blue tooth signaal is beduidend beter/sterker.
die 5 meter is nu ruim 15 meter geworden.
Ik kan nu in huis gewoon naar boven lopen zonder het signaal kwijt te raken voorheen als ik beneden de keuken inliep was het signaal al verdwenen.
Er zijn nog we wat punten in de app die verbeterd kunnen worden
- Een keuze om de telefoon continu aan te laten als de app actief is zodat je niet steeds je telefoon hoeft te activeren om de temperaturen te zien.
- Er zit een fout in de kleurcodering van de probes als de telefoon het startscherm toont met de probe temperaturen in een balkje, de kleuren van de cirkeltjes waarin de temperaturen staan weergegeven komen niet overeen met de kleuren van de probes in de app als je ze aanpast, met andere woorden de kleurcodering van de probes worden niet aangepast in de startscherm view als je deze aanpast in de app zelf.
- Wat ik persoonlijk irritant vind is dat je eerst je locatie op je telefoon moet aanzetten alvorens je de app kan openen (daarna kun je de locatie wel gewoon weer uitzetten)




 
Terug
Bovenaan Onderaan