@Ferdi Ik heb de Connect bijna twee weken in huis gehad, inmiddels terug gebracht. Ik zou ook iedereen aanraden, voor aankoop te vragen, bij slechte werking of ze het apparaat terug nemen. Ik krijg bijvoorbeeld geen alarm als ik het gerecht moet omkeren of als ik het van de BBQ moet halen. Vreemd is, dat ik hetzelfde had met de iGrill 2. Ik heb de App op de iPhone XS geïnstalleerd. Ik begon echt te twijfelen aan de iPhone, omdat de iGrill 2 ook geen hoorbaar alarm liet horen. Terug naar de Connect, ik heb om deze te testen, ook eens de temperatuur vooraf ingesteld, wederom geen alarm. Ook was het niet meer mogelijk om een ander gerecht te kiezen, het enige wat ik bleef zien, was de vooraf ingesteld temp. app verwijderd, en op nieuw geïnstalleerd Gelukkig kreeg ik mijn geld terug.
Ook twijfel ik aan de water dichtheid die is al niet te hoog, maar mede omdat de opening waarin de probe's worden aangesloten naar boven gericht zijn. En ik vind de Connect te veel van het goede of slechte. te veel info. Maar de verwachtingen zijn groot, o.a. connectie met Google home.
Persoonlijk vind in de iGrill 2 een plug and play apparaat, doet bijna wat ie moet doen....jammer genoeg werkte deze ook niet met de iPhone.
Mail gestuurd naar Weber, dit is de reactie: Er staan t/m het eind van het jaar diverse updates en bugfixes gepland.
Misschien volgend jaar beter.
Heb ik een vraag, want ik blijft twijfelen aan de iPhone, ondanks dat medewerkers van Amac de instellingen hebben nagelopen, en geen defecte gevonden, ook de instellingen BT staat goed.
Wie heeft ook problemen met de iPhone XS en de iGrill2 en de Connect?