BasBQ
Beef en Steak

iemand bekend met deze thermometer?

Ik heb liever een thermometer met een food en een pit probe!!
 
dus ??n die de omgeving en de kern meet? nou heb ik een meter in de deksel en daxcht dat die de omgeving wel zou weeregeven. Of wijkt dat vanwege de plaats nog erg af?
 
De pit probe naast je vlees meet betere temperatuur dan de tm hoog in je deksel.
 
Ik heb laatst een brood gebakken. Heb twee meters.
1 van de meters op het rooster en de andere heb ik net door het gat van het ventilatierooster gehangen. Op het rooster was het zo 165 tot 170 graden. Die in de ventilatie ging ruim over de 200 graden. Veel verschil per plaats. Meer als ik zelf verwacht had.
 
Maverick ET-732

Ben ik erg tevreden over!!
 
Gezien de prijs misschien wel een leuke voor "erbij".
Ik heb een mailtje naar PriceAttack gestuurd met de vraag over de kwaliteit, gezien de reacties op Amazon, en hoe zij de garantieverlening zien.
Als ik reactie krijg zal ik het posten.
 
ja  dat zijn nogal aanzienlijke verschillen inderdaad mr D.J.. moet ik misschien toch een andere uitzoeken.

die maverick had ik ook gezien, zag er perfect uit maar is ook wel erg aan de prijs. nu begrijp ik beter waarom  :)
thnx
 
liever een iets duurdere thermometer dan duur vlees wat niet goed gegaard is!!
 
Kreeg deze reactie, al heel snel, op mijn vraag:

Beste Rene,
Bedankt voor je reactie via onze website.

Wij hebben de reacties op Amazon ook gelezen. Deze reacties zijn totaal anders dan die van onze klanten.
Bij ons zijn de reacties van klanten eigenlijk alleen maar positief. Ook zelf heb ik de thermometer met veel plezier gebruikt afgelopen zomer.

Maar om je vraag concreet te beantwoorden: voor ons is de tevredenheid van onze klanten van groot belang. Het mag dan ook vanzelfsprekend zijn dat als een product binnen de garantieperiode stopt met functioneren we deze zullen omruilen.

Ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben.
Mochten er toch nog vragen zijn: stel ze gerust.

Met vriendelijke groet,
Jeroen Wind
Team PriceAttack.nl

Waarschijnlijk is de Maverick een betere kwaliteit, maar daar is de prijs dan ook naar.
Goedkoop = duurkoop, maar niet altijd......
Ik ga er wel 1 bestellen, gewoon omdat het kan, hahahaha
 
ik bestel hem ook. als hij niet voldoet is tegen die tijd de nieuwe  maverick wel weer beschikbaar denk ik. (die lijkt nu nergens op voorraad)
bedankt voor het meedenken allemaal.
 
nou gisteren binnen gekregen. ff getest in kokend water. exact 100 graden en zonder handleiding heel makkelijk te bedienen. wel een ontzettend priegelig aan/uit schuifje aan de achterzijde. dat doet niet erg degelijk aan. maar goed. de prijs is er ook naar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan