Ik ging vanavond maar de Hanos om short ribs te scoren, het viel me alleen tegen hoe groot de porties waren. Ik was oorspronkelijk op zoek maar een stuk van +/- 2kg, maar de stukken die ik tegenkwam waren gemiddeld 3,5 kilo. Toch best veel aangezien ik alleen wat lekkers zocht voor de lunch van morgen.
Toen viel mijn oog op het rek met alle spareribs en zag dat ze ook Iberico spareribs hadden liggen, mooie kans om eens een ?vergelijkend? onderzoekje te doen m.b.t. de smaak van Iberico.
Zowel de Iberico als Gaasterland ribbels gehaald. Wordt de eerste keer Iberico ribs voor mij, ben benieuwd of ik het verschil kan proeven. Bereidingswijze nog geen idee, dus tips zijn welkom.
Foto?s van het roken volgen morgen natuurlijk!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Toen viel mijn oog op het rek met alle spareribs en zag dat ze ook Iberico spareribs hadden liggen, mooie kans om eens een ?vergelijkend? onderzoekje te doen m.b.t. de smaak van Iberico.
Zowel de Iberico als Gaasterland ribbels gehaald. Wordt de eerste keer Iberico ribs voor mij, ben benieuwd of ik het verschil kan proeven. Bereidingswijze nog geen idee, dus tips zijn welkom.
Foto?s van het roken volgen morgen natuurlijk!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk