Gisteren voor een klein gezelschap iberico ribben met jalapeño poppers gemaakt.
Omdat gisteren ook F1 was ervoor gekozen om ze op de eastwood methode klaar te maken.
een aantal dagen geleden heb ik ook mijn jalapeñorackjes gekregen dus dit maar als bijgerecht gemaakt.
Omdat niet iedereen van pittig houd hier heb ik er ook met snoeppaprikas gemaakt
eerst ribben zuiver gemaakt en droog gedept.
omdat ik fan ben van zo min mogelijk kruiden (iberico is al heerlijk van zichzelf) ervoor gekozen om er 2 alleen maar in de pezo te zetten en 2 in de spare-rib rub van noskos.
de bbq aangemaakt op 150/160 graden en wat chunks appelhout erbij.
na ongeveer een uur heb ik de ABT’s erbij gezet en 2 ribben voor het eerst gelakt met
Stonewall baby back rib saus. (Wat ben ik daar fan van zeg)
ribben in een rackje om plaats te maken voor de ABT’s
vervolgens heb ik na een kwartier de ribben nog een keer gelakt met de stonewall baby back rib saus. (Had ik al verteld dat die fantastisch is?)
na 1 1/2 uur totaal waren de ribben klaar en konden we aanschuiven.
Omdat gisteren ook F1 was ervoor gekozen om ze op de eastwood methode klaar te maken.
een aantal dagen geleden heb ik ook mijn jalapeñorackjes gekregen dus dit maar als bijgerecht gemaakt.
Omdat niet iedereen van pittig houd hier heb ik er ook met snoeppaprikas gemaakt
eerst ribben zuiver gemaakt en droog gedept.
omdat ik fan ben van zo min mogelijk kruiden (iberico is al heerlijk van zichzelf) ervoor gekozen om er 2 alleen maar in de pezo te zetten en 2 in de spare-rib rub van noskos.
de bbq aangemaakt op 150/160 graden en wat chunks appelhout erbij.
na ongeveer een uur heb ik de ABT’s erbij gezet en 2 ribben voor het eerst gelakt met
Stonewall baby back rib saus. (Wat ben ik daar fan van zeg)
ribben in een rackje om plaats te maken voor de ABT’s
vervolgens heb ik na een kwartier de ribben nog een keer gelakt met de stonewall baby back rib saus. (Had ik al verteld dat die fantastisch is?)
na 1 1/2 uur totaal waren de ribben klaar en konden we aanschuiven.