BasBQ
Beef en Steak

Houtskool is er ook!

Houtskool

Sprokkelaar
Berichten
26
Hallo fanatiekelingen,

Afgelopen vrijdag heb ik me ook aangemeld op het forum, helaas wegens drukte (het bouwen van een T barrel smoker  ;)) nog geen tijd gehad om me goed te introduceren.

Mijn naam is Martijn, 27 jaar oud en natuurlijk fanatiek bbq'er. Wat ooit begon met een simpele en blokker kogel bbq is inmiddels uitgegroeid tot een ware hobby. Een aantal jaren ben ik al bezig om het betere low 'n slow bbq'en onder de knie te krijgen. En met succes, als ik vrienden en familie mag geloven.
Van mijn hobby hoop ik binnenkort mijn werk te maken, ik ben namelijk druk bezig om samen met mijn vriendin De Smaakmobiel op de kaart te zetten. We hebben een oude Predom caravan uit '89 helemaal omgebouwd tot mobiele keuken. Hiermee gaan we de (nog kleinere) Nederlandse festivals en feesten voorzien van heerlijke bbq gerechten.

Op het forum hoop ik nieuwe leuke connecties te kunnen leggen en natuurlijk nog veel meer te leren over dit heerlijke vak. Ik ben erg benieuwd naar jullie en ga op mijn gemak alle DIY projecten bekijken. Ik zal regelmatig nieuwe topics posten en jullie voorzien van leuke informatie

Ik hoop jullie binnenkort in het echt te mogen ontmoeten,

Groeten,
Martijn.


 
hoi Martijn,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom welkom welkom!
 
Welkom hier en veel succes met je onderneming
 
Welkom. Erg leuke plannen heb je. Superveel succes daarmee! En laat ons maar lekker meegenieten!
 
Al die tijd al het gevoel gehad dat we hier wat mistten.
Nu weet ik het  :) Het was Houtskool ;)
 
Leuk man!
 
Houtskool zei:
een oude Predom caravan uit '89 helemaal omgebouwd tot mobiele keuken.
Ik hoop jullie binnenkort in het echt te mogen ontmoeten,

Groeten,
Martijn.

Hoi Martijn welkom bij het BBQ Genootschap.
Ik denk dat we heel snel aan jouw wens gehoor kunnen geven....25 januari houden we de winter bijeenkomst van het BBQ Genootschap (in Zeewolde dus centraal in het land!!)
Ik denk dat wij jouw/jullie en natuurlijk ook de oude Predom caravan uit '89 graag in het echt willen ontmoeten.

Ik zie een win-win situatie B-)
Groet,
Rene
 
Haha leuk! Ik zal eens met mijn compagnon overleggen wat we kunnen betekenen op deze meeting. Het zou inderdaad wel een mooie opening zijn, werk aan de winkel! ;) Ik hou jullie up-to-date
 
Ik ben trouwens ook benieuwd wat andere leden gaan maken, er valt vast veel te leren!
 
Welkom en veel succes!
 
Welkom
 
Houtskool zei:
... werk aan de winkel!

Maar dan wel het allerleukste werk dat er is... BBQ-en!
 
Terug
Bovenaan Onderaan