BasBQ
Beef en Steak

Hotdogs

 

Harriedv

Vuurmaker
Berichten
99
Ik moest de bbq een poosje aanhebben om een grote gietijzeren skillet in te branden, en ach, als hij toch aan staat kan je maar beter een lekkere lunch maken.

Broodje hotdog, ingesneden met een hotdogspiraalsnijder, even inkwasten met bbq saus en half uurtje grillen op 200 graden. Op een broodje knallen met hotdogsaus, rucola en gebakken uitjes 😋

F727CD6A-9F49-456B-BAE8-BD01B3377E89.jpeg


9E72AA52-6057-42DB-A671-38B2C441BA4D.jpeg


DEFE8ABE-A3DD-4789-A314-4D08F53472C8.jpeg


9CB93CBA-D231-4A39-9B49-4548BEB1B922.jpeg


7BE95114-317D-4101-B45D-D2EEF074A84B.jpeg
 
Lekker gedaan zo!

Een half uur grillen op 200 graden, is dat niet veel te lang/heet?
 
Haha wat een raar accessoire is dat dan, een hotdog snijder! Nog nooit gezien, geweldig!
 
Lekker gedaan zo!

Een half uur grillen op 200 graden, is dat niet veel te lang/heet?
Ik had weinig tijd, en de worsten moeten natuurlijk wel warm. Had de temperatuur wat hoger staan en de worsten in een alu-bakkie ipv op het rooster (tegen het cremeren)
 
Ik had weinig tijd, en de worsten moeten natuurlijk wel warm. Had de temperatuur wat hoger staan en de worsten in een alu-bakkie ipv op het rooster (tegen het cremeren)

Oh, dan valt het wel mee idd.
 
Oe.. water loopt me in de mond.
 
Ik zeg het maar eerlijk " love your hotdog snijder" geeft extra smaak denk ik?

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Altijd lekker zo'n warm broodje lekkers.
 
Zo simpel, maar als ik dat broodje zie… heerlijk! 🥰
 
"rustig aan met de sla " bedoeld hij kan zomaar te overheersend worden

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Als canivoor vind ik deze hoeveelheid een hele uitdaging. Je moet wel uitkijken dat het de smaak niet gaat overheersen ;)
 
Als canivoor vind ik deze hoeveelheid een hele uitdaging. Je moet wel uitkijken dat het de smaak niet gaat overheersen ;)
Iets met voedsel keten
Plant » dier » mens toch?
 
Wij moeten de planten beschermen en dus de dieren opeten. (ja, ja, af en toe raaskal ik)
 
Toch lekker broodje knak🌭
 
Lekker broodje knakworst :)
 
Hotdog lijkt soms wel het vergeten stukje vlees, altijd mooi om ze weer eens voorbij te zien schuiven.
Zeker als het een heerlijk luxe variant is. top
 
Terug
Bovenaan Onderaan