Ga ook maar eens meedoen met de foto wedstrijd dacht ik. Heb het oorspronkelijke recept iets aangepast omdat ik zaterdag in tijdnood kwam met boodschappen doen.
2 madame jeanette pepers
2 spaanse pepers
5 tenen knoflook
2 eetlepels oregano
olijfolie
1/2 limoen (sap)
70 ml wittewijnazijn
2 theelepels zout
2 eetlepels ketchup
Olie in een steelpan met de wittewijnazijn. Als dit begint te borrelen de pepers erin. Ik heb bij de mme jeanet de zaden eruit gehaald bij de spaanse niet. Samen met de knoflook,zout, oregano en het sap van de limoen. Dit 15 minuten zacht laten pruttelen. Afkoelen in de blender en een saus ervan gemaakte Een gedeelte ervan als marinade voor de kip gebruikt. De rest in een fles gedaan. Aangezien deze best pittig was nog twee eetlepels ketchup en twee eetlepels bbq saus erbij gedaan. Nacht laten marineren.

Eindresultaat zal te zien zijn in het draadje van de fotowedstrijd.
2 madame jeanette pepers
2 spaanse pepers
5 tenen knoflook
2 eetlepels oregano
olijfolie
1/2 limoen (sap)
70 ml wittewijnazijn
2 theelepels zout
2 eetlepels ketchup
Olie in een steelpan met de wittewijnazijn. Als dit begint te borrelen de pepers erin. Ik heb bij de mme jeanet de zaden eruit gehaald bij de spaanse niet. Samen met de knoflook,zout, oregano en het sap van de limoen. Dit 15 minuten zacht laten pruttelen. Afkoelen in de blender en een saus ervan gemaakte Een gedeelte ervan als marinade voor de kip gebruikt. De rest in een fles gedaan. Aangezien deze best pittig was nog twee eetlepels ketchup en twee eetlepels bbq saus erbij gedaan. Nacht laten marineren.