BasBQ
Beef en Steak

Hopelijk is dit het begin van nog meer fantastische BBQ belevenissen

 
 

beek0084

Vuurmaker
Berichten
66
Hallo allemaal,

Ik ben Sander van Beek (37) en woon in Alphen aan den Rijn. Vorig jaar heb ik een Chinees namaak ei gekocht na jaren lang met mijn trouwe metgezel (een OTP) met veel plezier vooral gegrild te hebben. Het was tijd voor de volgende stap. En heel na?ef dacht ik dat ik er met een keramische BBQ en goed vlees van een speciaalzaak in de buurt wel was. Nou, ik weet inmiddels wel beter :)

Maar wat een feest is het om elke keer weer van alles te leren! :D

Begin dit jaar heb ik besloten dat ik wil leren om complete maaltijden op de BBQ te bereiden en dus niet alleen vlees of vis. Zo doende ben ik op het BBQ genootschap gestuit. Toen ik zag hoe actief de leden zijn en hoeveel leuke en waarschijnlijk ook lekkere gerechten hier te vinden zijn was ik verkocht en heb ik mij aangemeld.

Ik hoop met jullie hulp nog veel meer te leren en plezier te beleven en zal af en toe mijn belevenissen delen.

P.S. Ik heb een dochter van 18 maanden en die vindt alles dat van de BBQ komt en goed bereid is uiteraard - in tegenstelling tot mijn vrouw - heerlijk. Zet trekt letterlijk het bord van je schoot als er een lekker stukje vlees ligt :)

Tot snel en groet,
Sander
 
hoi Sander,
welkom bij dit edele genootschap
 
Sanders zijn er nooit genoeg hier... Welkom!

Veel plezier en inspiratie hier!
 
Bedankt allemaal. Leuk om zoveel reacties te krijgen.

@Sander72: Als jij al Sander no. 72 bent, de hoeveelste ben ik dan?  :D
 
Hoe meer Sanders, hoe meer vreugd! Welkom. Leuk intro!
 
Terug
Bovenaan Onderaan