BasBQ
Beef en Steak

Holbewoner diamanthaas

De ingrediënten voor een geslaagd weekend. Petje af

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Blijft toch het mooiste wat er is, samen met vrienden een (speciaal-) biertje drinken. Vuur, bbq en een mooi stuk vlees
Zeker in deze Coronatijd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er heerlijk uit allemaal! Die caveman ga ik onthouden. Hebben hier ook nog een diamanthaas in de vriezer. Ga proberen die ook zo te bereiden. Bedankt voor de inspiratie
 
Ziet er heerlijk uit allemaal! Die caveman ga ik onthouden. Hebben hier ook nog een diamanthaas in de vriezer. Ga proberen die ook zo te bereiden. Bedankt voor de inspiratie

Graag gedaan!
Als ik je nog een tip mag geven, voordat je de diamanthaas op de gloeiende kolen legt even de as er af blazen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dat is een beste maaltijd geworden. Zo houd je de gasten wel te vriend. Dat ze voor de avondklok weg gingen. Je kan toch ook gewoon door gaan tot 0530u ? Enige probleem is dan dat er meer van je bier opgezopen wordt
 
Dat is een beste maaltijd geworden. Zo houd je de gasten wel te vriend. Dat ze voor de avondklok weg gingen. Je kan toch ook gewoon door gaan tot 0530u ? Enige probleem is dan dat er meer van je bier opgezopen wordt

Die gasten nodigen zichzelf tegenwoordig uit

We waren vroeg in de middag begonnen dus denk dat we 05:30 niet hadden gered


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Terug
Bovenaan Onderaan