BasBQ
Beef en Steak

Hoes voor je BGE of andere BBQ

Hansworst

Sprokkelaar
Berichten
35
Ik kocht bij Leen Bakker afgelopen week een hoes voor mijn Big Green Egg Large en betaalde 19,99 Euro. Vind ik toch een wat fijnere prijs dan de (pakumbeet) 150 Euro van de "offici?le" BGE hoes.
BBij Leen hebben ze twee maten (niet op de website trouwens) 47 cm en 55 cm. De laatste heb ik gekozen en deze past heel netjes. Is ongeveer 15cm langer dan de BGE zonder onderstel of pootjes hoog is.
Cadac heeft ze geloof ik nog wat goedkoper en misschien zijn er nog andere aanbieders maar dit kwam ik toevallig tegen. Doe er je voordeel mee.
 
Dus jij hebt die 55 cm ronde Hans?

Zou je kunnen inschatten of die om een standaard 57-er van Weber past?

Ik wil mijn mooie dikke groene BGE afdekhoes echt nooit kwijt maar ik heb nog een OTO 57 staan waar best een hoesje over mag voor weinig.

Natuurlijk is 55 smaller dan 57 maar waarom een 55 ronde hoes maken als die niet zou passen...
 
Sander72 zei:
Dus jij hebt die 55 cm ronde Hans?

Zou je kunnen inschatten of die om een standaard 57-er van Weber past?

Ik wil mijn mooie dikke groene BGE afdekhoes echt nooit kwijt maar ik heb nog een OTO 57 staan waar best een hoesje over mag voor weinig.

Natuurlijk is 55 smaller dan 57 maar waarom een 55 ronde hoes maken als die niet zou passen...

Kijk eens bij de action, daar liggen hoesen die passen op de 57 en zelfs op de kamado xl (krapjes).
De prijs lag dacht ik rond de 4,- en ze zijn niet slechter dan die van weber, ik heb er zelf 4 st. gehaald.  B-)
 
In eerste instantie wilde ik ook een hoes voor de BGE, maar gebruik ze nu zo vaak dat het eigenlijk niet nodig is
 
Terug
Bovenaan Onderaan