BasBQ
Beef en Steak

Hoera, weer een nieuw lid

Patjev5

Sprokkelaar
Berichten
43
Hoi allemaal,

Zoals het netjes is, zal ik mij zelf even voorstellen.
Mijn naam is Patrick 39 jaar en woon met mijn vrouw en twee kinderen in het mooie Zeewolde.

Al enige tijd ben ik zoekende en kwijlende naar een mooie kamado bqq.
Waarom? Ik ben gek op vlees, en hou van BBQ'en met vrienden en familie.
En nu helemaal! Binnenkort ga ik starten met het verbouwen van onze achtertuin, met daarin een mooie houten overkapping (8x4) die ik zelf zal gaan bouwen.
Uiteraard komt hier een mooie buitenkeuken in te staan, die ik uiteraard ook zelf zal maken, maar daar moet natuurlijk een mooie kamado in.

Ik vrees dat dit weer een hele dure hobby gaat worden, en weer één van de vele die er al zijn hahaha.
Op dit moment ben ik er nog niet geheel uit welk merk Kamado het gaat worden, wat wel zeker is dat het een L of XL variant zal worden.
Verder zal ik mijn vragen stellen op het forum, en vooral veeeeel lezen.

Bedankt allen!
 
Welkom
 
Welkom Patrick!

Mooie vooruitzichten zo.

Als je nu al twijfelt tussen een l en xl zou ik altijd voor de grotere gaan.
Liever nu een keer meer slikken van de kosten dan de komende 15 jaar zeggen had ik maar…..
 
Welkom Patrick. Een overkapping van 8x4 is een mooie grootte. Daar ga je vast een hoop plezier aan beleven.
 
Welkom Patrick. Een overkapping van 8x4 is een mooie grootte. Daar ga je vast een hoop plezier aan beleven.
@Pascal zeker! Einde van deze week ga ik starten met de tuin.
Ben er wel even zoet mee, ga alles zelf doen met wat vrienden, maar verwacht binnen nu en een paar weken wel klaar te zijn met alles.
Daarna natuurlijk een mooie buitenkeuken maken in de overkapping.
 
Welkom Patrick, succes met bouwen en kiezen welke bbq je uiteindelijk gaat kopen.
 
Patrick, welkom bij het genootschap
 
Welkom hier. Succes met je keuze.

Uiteindelijk is het vlees dat je er op gaat bereiden altijd duurder dan je BBQ en het plezier dat je er van hebt onbetaalbaar..... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan