BasBQ
Beef en Steak

hoera esther is 40 jaar dus BBQ

dat heb je mooi voor elkaar gemaakt, allemaal heerlijke hapjes, en picanha als vuurwerk, helemaal geweldig
 
Top gedaan. Mooi dat alles goed verlopen is. Blijft toch spannend lijkt mij.
 
Mooie pitmaster foto's Marco  ;) Ziet er prima uit !
 
Dat ziet er super uit! Esther boft maar met zo'n pitmaster is de vriendenkring.
 
Mooie sessie!!!

En Teddo heeft nog nooit picanha gemaakt zo te lezen ;)
 
Bedankt allemaal voor de leuke reactie's.  :D :D
 
noskos zei:
Mooie sessie!!!

En Teddo heeft nog nooit picanha gemaakt zo te lezen ;)

Heb het woord eens voorbij zien komen bij beef en steak. Maar inderdaad, ben geheel gespeend van enige ervaring hierover.

Beef en steak heeft werkelijk droomvlees op de kaart staan. Maar wil eerst nog wat meer vertrouwen en handigheid krijgen met het gewone vlees. En zolang ik me nog steeds op de kop laat zitten door een paar MOINK ballen, kan de picana beter even wachten denk ik.

Maar hoe dan ook, indrukwekkend feest Marco!!
 
Als je een kernthermometer in je bezit hebt kan de picanha haast niet mislukken teddo. Gewoon doen ;)
 
Grillen blijft toch lastiger dan low & slow, je hebt een veel kleiner moment waarop het goed is. Maar met een kernthermometer kom je een heel eind ;)
 
maroc zei:
Als je een kernthermometer in je bezit hebt kan de picanha haast niet mislukken teddo. Gewoon doen ;)

Kernthermometer (draadloos) wordt hier veelvuldig gebruikt. Nu nog even het zelfvertrouwen op de juiste kerntemperatuur laten komen.
 
noskos zei:
Grillen blijft toch lastiger dan low & slow, je hebt een veel kleiner moment waarop het goed is. Maar met een kernthermometer kom je een heel eind ;)
Couldn't agree more, het is zo'n luxe om een stuk vlees naar het indirecte deel te kunnen verhuizen om wat tijd te winnen :)

Hoed af Maroc!
 
Petje af, mooie prestatie. Ziet er allemaal keurig uit! Mooie ribs en ballen! Die zalm is altijd een een succes!

Zo te zien ben je bij de makro geweest? De picanha en de zalm komen me bekend voor ;) Of zit ik er naast? Had dezelfde spullen gehaald vorige week...
 
Gabor zei:
Zo te zien ben je bij de makro geweest? De picanha en de zalm komen me bekend voor ;) Of zit ik er naast? Had dezelfde spullen gehaald vorige week...

Inderdaad de makro, mijn kameraad heeft een eigen pas en die heeft de spullen gehaald.
 
Mooi gedaan ! Zo wil mijn vrouwtje Esther ook wel 40 worden denk ik ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan