BasBQ
Beef en Steak

Hoe lang rund invriezen

of gewoon een vacuummachine aanschaffen, leftovers kan je perfect sous vide opwarmen voor de dag erna.
Vacumeermachine heb ik.

Deze morgen de T-bone uitgelegd en was het eigenlijk vergeten. Maar die boor steekt dat vlees in een zak en sealt deze, maar trekt dat blijkbaar niet vacuum. Dus nu twijfel ik wel hard. Sowiso kan ik wel ruiken zaterdag en in het geval van nog rap ander vlees voorzien. :)
 
Met 4 idd, maar daar wringt het wat. Ge kunt dus telkens 1 gezien uitnodigen, maar dan moet ge opletten dat dit niet steeds dezelfde is, want dan zijn de andere weer op hun tenen getrapt. We zijn met een 5-tal gezinnen die afwisselen, maar sinds ik de KJ heb, gebeurt er bij de anderen niet meer veel :ROFLMAO:

Maar ga me mss voortaan ook eens wat moeten oriënteren om kleinere stukken in huis te halen.
gewoon niet miepen
aan een stuk steak op de boterham is niemand aan gestorven. Sterker nog, laat die boterham liggen en eet gewoon de steak zonder brood. Stuk beter voor de kilootjes als je de koolhydraten laat liggen :D
 
gewoon niet miepen
aan een stuk steak op de boterham is niemand aan gestorven. Sterker nog, laat die boterham liggen en eet gewoon de steak zonder brood. Stuk beter voor de kilootjes als je de koolhydraten laat liggen :D
Ik eet sowizo nauwelijks brood :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan