BasBQ
Beef en Steak

Hierbij wil ik mij even voorstellen

Henkes62

Tondelzoeker
Berichten
5
Mijn naam is Henk en woon samen met mijn vrouw Marcia. Bij mij is het bbq virus begonnen zo’n 25 jaar geleden. Mijn eerste bbq was een had bbq met lava steen, na daar een paar jaartjes op gbbknoeid te hebben werd het tijd voor een weber gas bbq. Er ging toen een bbq wereld voor mij open, het was een bbq waar een grillspit, gbs systeem en een rookbakje in gezet kon worden. Na dat ik het gas een beetje gezien had kwamen er een paar weber kolen bbq’s in de tuin bij. Na hier een paar jaar mee gestoeid te hebben ben ik overgestapt naar een traeger pro ( mijn vrouw vond dat schoorsteentje zo schattig. Met die traeger had ik geen geluk, hij roesten werkelijk van mij af. Van traeger een nieuwe gekregen ( na bij betaling) de Traeger timberline. En ook daar was ik na een paar keer problemen gehad te hebben klaar mee. Nu hebben wij een Kamado Joe classic 3 en een klein broertje de Kamado Joe junior. Nu ben ik klaar met het roer weer omgooien ben zeer tevreden over de kamado’s
Wat ik in de 25 jaar tot nu toe geleerd heb, is dat je met bbqen nooit uitgeleerd bent. Keep the fire up and have a lot off bbq fun

E8D6ABAE-B063-4ED0-8D8C-EC22B3127D11.jpeg
 
Welkom Henk!

Mooie rode collectie heb je. Veel plezier op het genootschap.
 
Welkom
 
Welkom Henk!
 
Haaa, maar deze ken ik! ;)
Welkom, Henk. Ik kijk uit naar jouw mooie creaties!
 
Terug
Bovenaan Onderaan