BasBQ
Beef en Steak

Hi y'all!

Barktus

Tondelzoeker
Berichten
6
Mijn naam is Barktus.

In het verleden getwijfeld om een kamado aan te schaffen, maar dit niet gedaan omdat de prijs het gebruik niet rechtvaardigde. De afgelopen jaren bezig geweest met een Weber compact kettle, waarop ik onder andere picanha en moink-balls heb klaar gemaakt. Met de huidige corona perikelen en geen mogelijkheid tot vakantie toch besloten om samen met mijn partner een kamado aan te schaffen. Er moet nog een deftig meubel gemaakt worden waarna de kamado geleverd kan worden. 😁

In het dagelijks leven ben ik werkzaam op de bouw als elektriciën. In mijn vrije tijd mag ik graag bezig zijn met houtbewerking en maak ik onder andere snijplanken. Aan rookhout daarom geen gebrek, slechts even graven tussen de reststukken. :p

Ik hoop op dit forum veel te leren en mijn ervaringen te delen.
 
Welkom, er staan verschillende voorbeelden van meubels hier op het forum.
Heb je de hbm 550 of een alternatieve stofafzuiging?
 
Laatst bewerkt:
Welkom, er staan verschillende voorbeelden van meubels hier op het forum.
Heb je de hbm 550 of een alternatieve stofafzuiging?
Ja daar ben ik ook al naar aan het kijken geweest.

Haha! Hoe weet jij dat ik op zoek ben naar een stofafzuiging? :p
 
Ja daar ben ik ook al naar aan het kijken geweest.

Haha! Hoe weet jij dat ik op zoek ben naar een stofafzuiging? :p
woodworking.nl het enige forum voor de houtbewerker.
 
woodworking.nl het enige forum voor de houtbewerker.
Haha ja klopt daar zit ik ook! Om je vraag te beantwoorden, de goedkope afzuiging is er nog niet gekomen. Ga er waarschijnlijk wat meer in investeren en gelijk een betere kopen. :)
 
Welkom bij het genootschap

Eerst het meubel en dan da kamado? Niet andersom
 
Welkom bij het genootschap

Eerst het meubel en dan da kamado? Niet andersom
Ja, heb een stand alone KJC2 gekocht en geen andere plek om hem dan tijdelijk mooi/veilig weg te zetten. En de leverancier komt de kamado in elkaar zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan