BasBQ
Beef en Steak

Hi allemaal

geritz81

Tondelzoeker
Berichten
3
Ik ben GertJan en ik grill al een tijd op mijn oude vertrouwde weber.
Ik zit al een tijdje te twijfelen om over te stappen naar een Kamado (of voor erbij)

Kom er nog niet helemaal uit, heb er 2 gezien/bekeken maar kan nog niet echt de keuze maken ( is toch wel een uitgave )

-Kamado Joe Classic 3 a 2000,- aanbieding
-The Bastard Urban a 1449,-

Ik vind qua uiterlijk de Bastard mooier maar zit toch wel te twijfelen over de KJ 3 nu die in de aanbieding is.

Zijn er nog noemenswaardige verschillen (afgezien kleur/prijs/garantie) ?

Ik hoop snel een goede keuze te kunnen maken zodat we lekker kunnen gaan werken op de Kamado, zag hier al wat mooie recepten staan👍
 
Welkom Gert-Jan. Veel plezier op het forum.
Info genoeg hier.


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom Gertjan, genoeg uitleg hierover op het forum. Suc6.

Verstuurd vanaf mijn CPH2449 met Tapatalk
 
Welkom bij het genootschap! Ik zou zelf kiezen voor de Bastard maar dan de normale versie.
Een barbecue hoort zwart glimmend te zijn hahaha.

Echter is een KJ ook een mooie aanwinst!
 
Welkom GertJan, keuze stress is geen stress. Op dit forum is genoeg info te vinden over de verschillende merken kamado’s.
 
Welkom GertJan, veel plezier en inspiratie hier!
 
Veel plezier met het uitkiezen van een kamado! Op het forum staat voldoende info om je in te lezen.
 
Welkom Gertjan!
 
Welkom op het forum, veel succes met je zoektocht naar uitbreiding. (ik zou zeker je ketel er naast houden!)
 
ik heb zelf de KJ classic en die kost nu net geen 1000 euro. En is redelijk compleet. Ik red me daar prima mee. De 3 heeft andere en meer opties maar of dat 1000 euro waard is !?!
En als je dan ziet wat je voor dat prijsverschil erbij kunt kopen …
- extra grill roosters
- spit
Om maar wat te noemen…

Even ter afweging …..
 
Welkom GertJan!

Bedenk wat je graag de komende 20+ jaar wil zien en gebruiken.
Bastard en kamado joe zijn beide goede kamado's. Blijft toch echt een persoonlijke afweging
 
Welkom gertjan
Misschien kun je een keer naar een winkel of tuincentrum om op je gemak de verschillen te zien en te voelen.
Je komt er vast wel uit.
 
Ben eruit en heb de KJC3 gekocht. Mooi ding en nu voorbereiden op een eerste keer gebruik.
Zoveel keuzes en recepten..zin in :) Nieuwe berichten
Eerst maar eens iets simpels gaan oppakken om het een beetje onder de knie te krijgen :)
 
Welkom en voor wat de keuze betreft. Het is eigenlijk altijd wel goed. Het gaat meer om de accessoires kwa merk maar ook die zijn heel vaak te combineren. Laat je niet gek maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan