Hi allemaal,
Even voorstellen;
Ik ben Pascal 44jr en al jaren in het bezit van een Weber original 57cm.
Eigenlijk ben ik pas sinds een paar weken me aan het verdiepen in de mogelijkheden die de BBQ biedt. Voorheen gooide ik wat kipsate en hamburgers erop en na een kwartiertje was iedereen volgevreten.
Ook erg gezellig maar het kan beter heb ik nu gemerkt.
Van de week voor het eerst een kerntemperatuurmeter gekocht en direct twee tomahawks klaargemaakt en man o man wat was dat lekker (de ene iets beter dan de andere maar een kniesoor die daar op let
) Als toetje gekarameliseerde perziken met ijs.. wat een feestje.
Kortom, ik ben om
Ik ben me nu vooral aan het inlezen in de verschillende mogelijkheden; low- slow, Ribs, 3,2.1 etc. en wellicht dat ik nog eens een cursus ergens ga volgen -iemand wellicht tips? (omgeving groot Amsterdam).
Ook ben ik een buitenkeuken aan het bouwen om het direct maar groots aan te pakken, gelukkig is de vrouw des huizes ook enthousiast geworden dus dat wordt een mooie zomer.
Verder ben ik zomers op het water te vinden in mijn bootje of op de golfbaan.
S'winters ben ik een meer dan fanatieke ski?r.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust dat zal ik namelijk ook doen
Even voorstellen;
Ik ben Pascal 44jr en al jaren in het bezit van een Weber original 57cm.
Eigenlijk ben ik pas sinds een paar weken me aan het verdiepen in de mogelijkheden die de BBQ biedt. Voorheen gooide ik wat kipsate en hamburgers erop en na een kwartiertje was iedereen volgevreten.
Ook erg gezellig maar het kan beter heb ik nu gemerkt.
Van de week voor het eerst een kerntemperatuurmeter gekocht en direct twee tomahawks klaargemaakt en man o man wat was dat lekker (de ene iets beter dan de andere maar een kniesoor die daar op let

Kortom, ik ben om

Ik ben me nu vooral aan het inlezen in de verschillende mogelijkheden; low- slow, Ribs, 3,2.1 etc. en wellicht dat ik nog eens een cursus ergens ga volgen -iemand wellicht tips? (omgeving groot Amsterdam).
Ook ben ik een buitenkeuken aan het bouwen om het direct maar groots aan te pakken, gelukkig is de vrouw des huizes ook enthousiast geworden dus dat wordt een mooie zomer.
Verder ben ik zomers op het water te vinden in mijn bootje of op de golfbaan.
S'winters ben ik een meer dan fanatieke ski?r.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust dat zal ik namelijk ook doen