BasBQ
Beef en Steak

Hete kipjes....

 

Ronald Bonestroo

Kooltjesharker
Berichten
245
Vandaag bij de lokale Turkse slager vleugeldeeltjes gekocht.
Mooie traditionele slager. Doet echt álles nog zelf.
Heel veel slagers slachten zelf niets meer, maar portioneren alleen maar vlees dat in grote delen gevacumeerd binnenkomt.
Deze man verstaat zijn vak nog! En dat steun ik met veel liefde! Laat 't ambacht niet verloren gaan!


Nou, genoeg positief geklets. Over tot de orde van de dag. Ik ben blij met mijn slager!

Paar kilootjes vleugeldeeltjes gekocht, gekruid en gevacumeerd. Dan kan ik 't uiteraard niet laten om toch weer even die BBQ aan te steken :)
IMG_8573.jpg
IMG_8585.jpg
IMG_8594.jpg
IMG_8597.jpg
 
Lekker hoor, vleugeltjes zijn altijd goed. 😋

Zo te zien waren ze al gemarineerd/gekruid?

Meestal lak ik ze dan nog even af met een zoete glace, heerlijk.
 
Altijd lekker kippenvleugeltjes ,biertje er bij en genieten 😋.
Van het weekend maar weer even maken
 
Lekker hoor, vleugeltjes zijn altijd goed. 😋

Zo te zien waren ze al gemarineerd/gekruid?

Meestal lak ik ze dan nog even af met een zoete glace, heerlijk.

Nee, zelf gemarineerd!
Potje staat op de eerste foto er nog bij, klein drupje olie erbij en klaar ben je.
 
Krijg weer zin in wings!
 
Heerlijk! Altijd goed. 😍
 
Lekker bezig geweest. Beetje spicy wings zijn altijd goed!
 
Ik hou wel van een Spicy Chick. Ook van de BBQ 😎
Lekker potje bier er bij en het feest is compleet top
 
Goeie tip van die mix, ik zal die ook eens proberen. Het blijft me iedere keer weer verbazen hoe lekker kipvleugtjes van de bbq zijn. En waarom ik dat niet vaker doe.
 
Behalve dat die wingetjes zeer goed gelukt zijn en er heerlijk uit zien wil ik een compliment maken over je foto's! Daar heb je ook over nagedacht, vermoed ik. Hoe dan ook, die foto's kun je inlijsten (die wingetjes niet, vrees ik).
 
Behalve dat die wingetjes zeer goed gelukt zijn en er heerlijk uit zien wil ik een compliment maken over je foto's! Daar heb je ook over nagedacht, vermoed ik. Hoe dan ook, die foto's kun je inlijsten (die wingetjes niet, vrees ik).
Dank u!

Ooit iets met fotografie gedaan geloof ik ;)
 
Goeie tip van die mix, ik zal die ook eens proberen. Het blijft me iedere keer weer verbazen hoe lekker kipvleugtjes van de bbq zijn. En waarom ik dat niet vaker doe.
Feit!
Net weer een batch achterin "the black hole" gegooid.
 
Heerlijk die wings! Beetje pit is ook nooit verkeerd. Al vind de baas in huis het iets anders😉
 
Kip is gemaakt voor de bbq... en vice versa.
Vleugeltjes, egaal hoe....😋😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan