BasBQ
Beef en Steak

Het varkentje aan het spit (full story inclusief foto's)

  • Onderwerp starter HermanTwente
  • Startdatum
Mooi avontuur hoor. Dat zal gesmaakt hebben na zo'n dag.
 
BertM zei:
Hoor wel meer goede verhalen over het slachthuis ik Haaksbergen, toch eens gaan kijken daar.

Leuk project en goed omschreven

Wat ik begrepen heb zelfde prijs/kwaliteit verhouding als jan. Ben wel benieuwd naar jouw bevindingen.

Verder mooi avontuur zo hoor😁
 
Prachtig project ! Resultaat mag er zijn. Gefeliciteerd!
 
chckstrk zei:
Mooi hoor!

Waarom doe je er nog vulling in? Ik zie dat voor het eerst. Kun je zo meer smaak toevoegen, of zorg je voor gelijkmatigere garing?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik heb het gevuld om extra smaak toe te voegen, maar ook om te voorkomen dat ribbetjes niet te vroeg klaar zijn. Een speenvarken heeft nog niet zoveel spek op zijn ribben, de dikte daar was ongeveer 2 ? 3 cm dus als dat zo  lang boven het vuur gehangen had dan was er niks van over gebleven.
 
maroc zei:
BertM zei:
Hoor wel meer goede verhalen over het slachthuis ik Haaksbergen, toch eens gaan kijken daar.

Leuk project en goed omschreven

Wat ik begrepen heb zelfde prijs/kwaliteit verhouding als jan. Ben wel benieuwd naar jouw bevindingen.

Verder mooi avontuur zo hoor😁

Jan ken ik niet  :)
maar ik heb wel op jullie evenement bij wapen van Beckum erg leuke inspiraties opgedaan waar we afgelopen zomer van genoten hebben.
 
BertM zei:
Jan is Jan Aalvink, staat o.a. Op de markt in Enschede, en heeft een webshop.

Ahh die ken ik wel.
Maar wist niet dat die ook "groot" vlees leverde
 
maroc zei:
BertM zei:
Hoor wel meer goede verhalen over het slachthuis ik Haaksbergen, toch eens gaan kijken daar.

Leuk project en goed omschreven

Wat ik begrepen heb zelfde prijs/kwaliteit verhouding als jan. Ben wel benieuwd naar jouw bevindingen.

Verder mooi avontuur zo hoor

Ik kom er regelmatig. Ze zijn wat minder bbq-minded als Jan, maar kunnen veel zo ter plekke snijden, of als je even mailtje voor je klaar leggen.
Krijg er ook goed advies over worst, denken altijd wel mee over vetverhoudingen enzo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ziet er super uit! Mooi verslag!
 
Schitterend!
 
Terug
Bovenaan Onderaan