BasBQ
Beef en Steak

Het heeft wat tijd gekost...

Thunderflash

Stoker
Berichten
433
Eindelijk is het zover. Afgelopen weekend de laatste dingen gedaan aan de buitenkeuken, deze is nu helemaal klaar. Vorig jaar zomer ben ik begonnen met het bouwen van een overkapping om het hele jaar droog te staan tijdens het grillen. Ik ben erg blij met dit resultaat.

Bouwen overkapping (2).jpg


Bouwen overkapping (3).jpg


Bouwen overkapping (4).jpg


Bouwen overkapping (5).jpg












Bouwen overkapping (6).jpg


IMG_3952.jpg


IMG_3953.jpg


IMG_3954.jpg


IMG_3958.jpg


IMG_3960.jpg


IMG_3961.jpg
 
Laatst bewerkt:
Prachtig! Dat opgerolde, is dat een soort tentdoek? Ik ben ook voor mezelf nog wat zoekende om et te kunnen afschermen
 
Wat gaaf !!! Echt heel mooi geworden :love:
 
Mooi hoor, geniet ervan 👍🏻
 
Een plaatje!!
 
Ziet er mooi uit! Ik zit ook te denken over zo’n verandascherm. Was bang dat dat niet zo mooi zou zijn, maar dit ziet er netjes uit!
 
Heel netjes zeg! Ideaal met wasbakje en inductieplaatje. Daar ga je veel plezier aan beleven.

Hoe ga je dat trouwens doen met de kraan als het vriest? Kan je de leiding leeg laten lopen?
 
Heel netjes zeg! Ideaal met wasbakje en inductieplaatje. Daar ga je veel plezier aan beleven.

Hoe ga je dat trouwens doen met de kraan als het vriest? Kan je de leiding leeg laten lopen?
De kraan zit niet op de waterleiding aangesloten. Ik heb er een watertap installatie voor een camper/caravan onder gemaakt. Een jerrycan met 25 liter inhoud met een pompje en een boilertje. Zo kan ik in het najaar het systeem laten leeglopen.
 
De kraan zit niet op de waterleiding aangesloten. Ik heb er een watertap installatie voor een camper/caravan onder gemaakt. Een jerrycan met 25 liter inhoud met een pompje en een boilertje. Zo kan ik in het najaar het systeem laten leeglopen.

Slim om het zo te doen, die ga ik onthouden!
 
Wow, dat is een mooi plekje geworden zo!

Daar ga je heel veel plezier aan beleven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan