BasBQ
Beef en Steak

Het Grill Guru draadje

Ik heb ook eerst geoefend met een compact (ander merk) en een paar jaar later er een masterbuilt bij gekocht. En je kunt met een beetje creativiteit heel veel lekkere dingen maken met een compact.
En met de oven op 70 graden om het warm te houden, heb je ineens heel veel bewaarplek 😉
 
Lijkt mij een serie speciaal voor Sligro. Hornbach heeft ook een keer zo’n tijdelijke serie gehad in het blauw dacht ik.

En ik vind petrol echt heel lelijk :censored: Samen met paars en oranje vind ik het een hele onrustige kleur die bij weinig past.
Het is inderdaad een kleur voor de echte liefhebber…😂
 
Ik vind het wel wat hebben, maarja, ik ben ook 1 van de weinige die dat rood van mn Joe ook gaaf vind haha
Rood zou hier door de baas (en mijzelf) ook goedgekeurd worden, deze petrol kleur kreeg een dikke veto😅…
 
Heeft iemand een oplossing om het rooster dichter bij de kolen te plaatsen om echt te schroeien zegmaar?
 
Of een mandje hete kolen op de deflector zetten.
 
Heeft iemand een oplossing om het rooster dichter bij de kolen te plaatsen om echt te schroeien zegmaar?

Normaal is een kamado zo ontworpen dat je kan schroeien op het onderste niveau. Dus geen idee waarom die van jou dat niet kan.
 
Heeft iemand een oplossing om het rooster dichter bij de kolen te plaatsen om echt te schroeien zegmaar?
Sear grate of rooster op de plaats van de deflector leggen,
Gietijzer word heter dan rvs
20220110_123836.jpg
 
Gewoon grill grates gebruiken, dat werkt pas als een tierelier.
 
Ik heb gister een Grill Guru L Elite in elkaar mogen zetten. Er zitten glimmende rvs details op maar ook nuttige zaken zoals een kolenmand, chip feeder, divide & conquer systeem en een metalen asbak. Ik dacht dat jullie de verschillen misschien ook wel leuk zouden vinden om te zien:

F8372BE4-E71A-4F26-8287-93320A00F060.jpeg
 
Ik heb gister een Grill Guru L Elite in elkaar mogen zetten. Er zitten glimmende rvs details op maar ook nuttige zaken zoals een kolenmand, chip feeder, divide & conquer systeem en een metalen asbak. Ik dacht dat jullie de verschillen misschien ook wel leuk zouden vinden om te zien:

Bekijk bijlage 40877
En standaard 2 halve platesetters IPV één hele. Vond dat wel een grote teleurstelling bij de Large
 
Hij is dan ook €300 duurder :oops:
Haha ja kan je beter gewoon large complete kopen en los een kolenmand en platesetter. Vind het wel beetje geldklopperij dat de platesetter niet gewoon standaard die 2 halve zijn terwijl ze dat ook gewoon in het assortiment hebben. Kolenmand heb ik nog niet, denk dat ik die op termijn wel een keer wil hebben zodat het makkelijker is de grote stukken houtskool eronder te leggen, nu elke keer wel beetje aan t klooien en best wat klein spul erin liggen.
 
Ik vind zo’n kolenmand wel handig als je (de volgende dag) goed wil schoonmaken ff schudden en de rest til je zo uit de Kamado .
Zo doe ik het dan bv.
 
Haha ja kan je beter gewoon large complete kopen en los een kolenmand en platesetter. Vind het wel beetje geldklopperij dat de platesetter niet gewoon standaard die 2 halve zijn terwijl ze dat ook gewoon in het assortiment hebben. Kolenmand heb ik nog niet, denk dat ik die op termijn wel een keer wil hebben zodat het makkelijker is de grote stukken houtskool eronder te leggen, nu elke keer wel beetje aan t klooien en best wat klein spul erin liggen.

Zijn die twee halve deflectors bij GG niet zo nieuw dat ze misschien nog niet in de normale large zitten? Geen idee hoor maar die losse platesetter sets werden eerst nog met hele deflector verkocht dacht ik..
 
Terug
Bovenaan Onderaan