BasBQ
Beef en Steak

Het EI voor de eerste keer gebruikt.

heerlijk als je eerste keer ook nog goed gaat !
nogmaal gefeli met je aankoop en resultaat.
 
Spiffs zei:
Wat is ie al lekker vies voor de eerste keer!

stiekum lang voorspel gehad?

Het was een demomodel van Gerard ;)
 
E?n keer pizza op hoge temperatuur en hij is weer wit :D
 
Ziet er goed uit die kip. Alleen ben ik zo'n zeur die niet van kluiven houdt,m aar anders..........
 
Mevr. Nosmo zei:
Ziet er goed uit die kip. Alleen ben ik zo'n zeur die niet van kluiven houdt,m aar anders..........

Je kunt de kip ook met mes en vork ontleden, of is dat ook " kluiven"? Pure nieuwsgierigheid hoor!
 
Dominique zei:
Mevr. Nosmo zei:
Ziet er goed uit die kip. Alleen ben ik zo'n zeur die niet van kluiven houdt,m aar anders..........

Je kunt de kip ook met mes en vork ontleden, of is dat ook " kluiven"? Pure nieuwsgierigheid hoor!

In mijn idee wel, kan er niks aan doen. Geef mij maar gewoon de filet.
Maar ik eet het wel hoor, als het moet. Maar Piet is altijd zo lief om voor mij en die kleinste van ons filet te maken.
 
Mijn vrouw is precies hetzelfde, maar daar in tegen mijn dochtertje van vier loopt te kluiven als een ....... Nou ja vul die zelf maar in.
 
Mevr. Nosmo zei:
Dominique zei:
Mevr. Nosmo zei:
Ziet er goed uit die kip. Alleen ben ik zo'n zeur die niet van kluiven houdt,m aar anders..........

Je kunt de kip ook met mes en vork ontleden, of is dat ook " kluiven"? Pure nieuwsgierigheid hoor!

In mijn idee wel, kan er niks aan doen. Geef mij maar gewoon de filet.
Maar ik eet het wel hoor, als het moet. Maar Piet is altijd zo lief om voor mij en die kleinste van ons filet te maken.

Prima toch? De een vindt dit, de ander dat. Niks mis mee :)
 
Kipfilet.. kan heel prima zijn, maar probeer eens een keertje kippendijenvlees.
Vind ik persoonlijk echt smaakvoller, en de botjes zijn er al uitgehaald..
 
Terug
Bovenaan Onderaan