BasBQ
Beef en Steak

Het Complete Barbecue Boek / Culinair Barbecue?n - Steven Raichlen

Gister gekocht..., heb er zin in... B-)
 
Gelukkig hier nog even gekeken of er iets te vinden was over het boek Culinair barbecue?n. Aangezien het dezelfde inhoud heeft als How to grill, hoef ik die niet meer aan te schaffen, want die heb ik! Thanks!
 
Ik vind het echt een perfect boek. Mooie, goed te begrijpen en te bereiden recepten met ingredi?nten die je in de meeste "normale" supermarkten kunt kopen. Mooie foto's.
 
HE die heb ik ook..... Goed boek al veel uit gemaakt
 
Het originele boek is: How to grill. Na 10 jaar is er een nieuwe versie uitgekomen The barbecue! Bible. Beiden zijn vertaald in het Nederlands. How to grill is het complete bbq boek. The barbecue bible is culinair bbq en.
 
Disco zei:
Het originele boek is: How to grill. Na 10 jaar is er een nieuwe versie uitgekomen The barbecue! Bible. Beiden zijn vertaald in het Nederlands. How to grill is het complete bbq boek. The barbecue bible is culinair bbq en.

Maar het boek waar nu naar gevraagd is heeft weer een compleet andere titel: fantastische vleesrecepten voor een culinaire bbq. Dus ik begrijp de verwarring bij rvanledden, ik zelf ben het ook een beetje kwijt.
 
Vrees ervoor dat dit een vernieuwde uitgave is van een oud boek :(
 
Toch heeft het originele boek een 496 pagina's en de nieuwe druk heeft er maar 400. Weet iemand waar de verschillen inzitten. Ik kan voor hetzelfde geld tweedehands het boek uit de openingspost kopen. Of via bol.com de nieuwe versie.

Weet iemand waar het verschil van 100 pagina's inzit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan