Ik heb een poosje terug 3 mooie kleine rollades gekocht welke zijn voorgemarineerd in zwarte knoflook.
Normaliter koop ik niet snel voorgemarineerd maar het was voor een mooie prijs.
Ik heb wat lopen hannessen.. hoe dit goed aan te pakken en ik zie nu dat ik een foto vergeten ben te maken maar ik ga het wel mooi toelichten.
Ik begon op mijn gietijzeren grillijzertje maar toen dacht ik.. dit spul verliest dan alleen maar vocht en word gortdroog..
Hup grillijzertje eraf, skillet erop.
Rollade erin gedaan.. vervolgens geen foto meer gemaakt maar wat ik gedaan heb is mooi wat klonte boter, uiengranulaat, knoflookpoeder, plus nog wat saliekruiden toegevoegd wat vervolgens een lekkere jus werd om vervolgens die jus maar over die rollade heen te scheppen en te scheppen.
Dome temp op +-160 graden
na zo'n 35 minuten bij een kern van 52 graden eraf gehaald ging vrij vlot!
Effe laten rusten en er een simpel maar lekker avgtje van gemaakt.
Ik denk dat Grutte pier ook wel dit lekker stukje hert als voorafje een prima maal had gevonden.
#Meedoen is belangrijker dan winnen maar deze stuur ik niet in
de opmaak is wat summier ik had het natuurlijk moeten presenteren op een wapenschild inclusief biggetje met een appel in zijn mond
met kandelaren met een keraf wijn 
ben gewoon wat minder goed in sfeer en beleving ( in de uitvoerende fase
)
Fototjes;
Hier begon ik heel fanatiek op het ijzertje.. maar toen dach ik nahh
Skillet, beter plan!
Schepperde schep met die jus over dat mooie kleine rolladetje.
Not in picture...
Resultaat!
Lekker avgetje.
Normaliter koop ik niet snel voorgemarineerd maar het was voor een mooie prijs.
Ik heb wat lopen hannessen.. hoe dit goed aan te pakken en ik zie nu dat ik een foto vergeten ben te maken maar ik ga het wel mooi toelichten.
Ik begon op mijn gietijzeren grillijzertje maar toen dacht ik.. dit spul verliest dan alleen maar vocht en word gortdroog..
Hup grillijzertje eraf, skillet erop.
Rollade erin gedaan.. vervolgens geen foto meer gemaakt maar wat ik gedaan heb is mooi wat klonte boter, uiengranulaat, knoflookpoeder, plus nog wat saliekruiden toegevoegd wat vervolgens een lekkere jus werd om vervolgens die jus maar over die rollade heen te scheppen en te scheppen.
Dome temp op +-160 graden
na zo'n 35 minuten bij een kern van 52 graden eraf gehaald ging vrij vlot!
Effe laten rusten en er een simpel maar lekker avgtje van gemaakt.
Ik denk dat Grutte pier ook wel dit lekker stukje hert als voorafje een prima maal had gevonden.
#Meedoen is belangrijker dan winnen maar deze stuur ik niet in

Fototjes;
Hier begon ik heel fanatiek op het ijzertje.. maar toen dach ik nahh
Skillet, beter plan!
Schepperde schep met die jus over dat mooie kleine rolladetje.
Not in picture...
Resultaat!
Lekker avgetje.
Laatst bewerkt: