BasBQ
Beef en Steak

Hereford shortrib

Edjuh!

Tondelzoeker
Berichten
10
Een Hereford shortrib van eigen bodem van de topslager uit Maasland. De Jonnie Boer African braai (vergelijkbaar met een koffierub) gebruikt. 8 uur low 'n slow. Zeer goed gelukt, maar bij deze kwaliteit vlees was een simpele spg misschien een betere keuze geweest.

20211024_182413.jpg


20211024_113542.jpg


20211024_113341.jpg


20211024_090544.jpg


20211024_085744.jpg


20211024_085227.jpg
 
Wow, wat een pracht stuk! Ik hou het meestal bij zwarte peper en grof zout. Geeft pure smaak, maar koffie geeft ook een heerlijke korst. Ziet er zalig uit!
 
Oh lekker beefribs! Altijd een feestje en kwaliteit ziet er echt wonderschoon uit. Ik ben wel benieuwd naar de koffie rub, iets wat ik zelf nog een keer moet proberen.
 
Dat ziet er heerlijk uit, ik ben gek op beefribs!
 
Mooi hoor ,een flinke rand vet zie ik lekker sappig denk ik ,lekker man.

Groet Peter.
 
Een heel mooi stuk vlees (y). Dat wil ik ook eens gaan maken 😋
 
Ziet er heerlijk uit zeg en erg geslaagd. Bedoel je eigenlijk te zeggen dat de rub bij dit stuk vlees van deze kwaliteit teveel overheerst? Heeft niet meer nodig dan p&z?
 
Ziet er heerlijk uit zeg en erg geslaagd. Bedoel je eigenlijk te zeggen dat de rub bij dit stuk vlees van deze kwaliteit teveel overheerst? Heeft niet meer nodig dan p&z?
Inderdaad. Ik denk dat de kruidenrub te zwaar is voor deze kwaliteit vlees. Simpel p&z is waarschijnlijk meer dan genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan