BasBQ
Beef en Steak

Heerlijke koud gerookte zalm

Sander72 zei:
Misschien een tip voor de volgende keer... als je die rookmot vooraf even in een glazen schaaltje in de magnetron laat uitdampen (laag vermogen een paar minuutjes en onderwijl af en toe een beetje door roeren met een vork) dan is de kans dat de CSG onderweg uit gaat minimaal.
Dat ga ik proberen! Iemand ervaring met pellets in de CSG?
 
Camillio020 zei:
Sander72 zei:
Misschien een tip voor de volgende keer... als je die rookmot vooraf even in een glazen schaaltje in de magnetron laat uitdampen (laag vermogen een paar minuutjes en onderwijl af en toe een beetje door roeren met een vork) dan is de kans dat de CSG onderweg uit gaat minimaal.
Dat ga ik proberen! Iemand ervaring met pellets in de CSG?

Nee maar ik voel op mijn klompen aan dat dat niet zal gaan werken...
 
Sander72 zei:
Camillio020 zei:
Sander72 zei:
Misschien een tip voor de volgende keer... als je die rookmot vooraf even in een glazen schaaltje in de magnetron laat uitdampen (laag vermogen een paar minuutjes en onderwijl af en toe een beetje door roeren met een vork) dan is de kans dat de CSG onderweg uit gaat minimaal.
Dat ga ik proberen! Iemand ervaring met pellets in de CSG?

Nee maar ik voel op mijn klompen aan dat dat niet zal gaan werken...
Zag namelijk bij dit product https://www.amazenproducts.com/ProductDetails.asp?ProductCode=AMNPS5X8 dat ze wel pellets er in doen.
 
BertM zei:
Heb je mijn klompen gejat Sander?
Waaron zou je pellets gebruiken ????
Heb er nog een doosje van liggen.... Maarehm klompen, die zijn toch vaak van wilgenhout? Schijnt een lichte rooksmaak te geven  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan