BasBQ
Beef en Steak

Heerlijke chicken met ontbijtspek er om heen met een vulling van groene pesto en mozzarella

DennisEhv

Sprokkelaar
Berichten
30
Vandaag heb ik een heerlijke kipfilet klaar gemaakt met daarin dus de mozzarella en groene pesto. en lekkere ontbijtspek van de slager.


Het is erg simpel gemaakt. Even de kipfilet opensnijden en dat vullen met groene pesto en de mozzarella. En vervolgens dicht klappen en dan de leg ik eerst op een bord de repen ontbijtspek er daar bovenop de kipfilet. En dan de ontbijtspek er omheen klappen.


Ik heb deze indirect op 150 graden met een stukje kers rookhout bereid tot deze een kerntemperatuur heeft van 70 graden.

IMG-20220710-WA0008.jpg


20220710_184737.jpg


20220710_184706.jpg
 
Lekker man.
 
Lekker stukje kip! Die zal vast niet lang op dat bord hebben gelegen
 
Een mooi stukje kip!
Ook al lijkt het uiterlijk simpel, dan nog kan het gewoon verdraaid lekker smaken (y)
 
Lekker stukje kip! Die zal vast niet lang op dat bord hebben gelegen
Nee, de kip van de turkse supermarkt bij mij is zo veel lekkerder dan de kip van de supermarkt in het blauw of in het geel :p Dus ja... stuk groter dus was er wel even zoet mee whaha
 
Nee, de kip van de turkse supermarkt bij mij is zo veel lekkerder dan de kip van de supermarkt in het blauw of in het geel :p Dus ja... stuk groter dus was er wel even zoet mee whaha

Dan heb je er in ieder geval ook meer plezier van haha. Wij hebben hier ook een Turkse slager zitten, ga ik ook maar eens een keer proberen! Heb het wel eens vaker gehoord dat dat goed bevalt..
 
Lekker stukje kip. 😋
 
Dan heb je er in ieder geval ook meer plezier van haha. Wij hebben hier ook een Turkse slager zitten, ga ik ook maar eens een keer proberen! Heb het wel eens vaker gehoord dat dat goed bevalt..
Bij de Turkse toko kan je veel lekkere spullen halen en ze hebben er doorgaans ook bakjes met kruiden voor een redelijke prijs.
Het vlees wat ze daar verkopen is niet verpakt onder beschermende atmosfeer en dat is zeker niet slecht maar mijn ervaring is dat je b.v. een hele kip geen 3 dagen in de koelkast moet laten liggen, verder zijn de prijzen ook aangenaam te noemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan