BasBQ
Beef en Steak

Hebben jullie dit ook weleens?

Ewald zei:
1 van de redenen waarom ik niet meer zoveel reageer op forums,

hebt vast te maken dat je op zoveel meer forums buiten deze en die ander actief bent zoals je vermeld in je welkom post.
tja dan kan je t druk hebben met ergeren ,want op ieder forum zijn horken.
k zou zeggen zet die pc uit en lees is een boek of weet ik veel om te ontstressen.

oeps.. ,, nu ben ik net als jij echt aan t verklooien want t wordt ook persoonlijk en gaat niet meer over vlees...sorry.exuus.

back on topic: k vond dat Dennis zich een beetje verontschuldigde dat hij niet van al het vlees pp gemaakt hebt en zn eigen draai aan de smaak had gegeven.
vandaar mn kddb mening over pp en de hype die aan de gang is en die was zeker niet persoonlijk naar Dennis toe als ik t terug lees.
behalve verzuimt misschien te vermelden dat ie een goed besluit hebt genomen en in beide gevallen mooi resultaat gemaakt hebt.en mooie foto s..
ik ga voor de 1e  B-).....waarom....nou ik vindt dat............. :D

en uh nog ffn Ewald wbt presteren: ik heb 2 nl een kippetje en miss piggie en jij maar 1 of lust je geen kip???








 
Wel lief spelen h? jongens anders moet de meester ingrijpen ;)
 
AV zei:
vandaar mn kddb mening over pp en de hype die aan de gang is en die was zeker niet persoonlijk naar Dennis toe als ik t terug lees.

Volgens mij is er sowieso niks op de man gespeeld toch?
Ieder zijn meug natuurlijk, ik heb nu lekker lapjes ?n pulled pork
Maar ze gaan wel hard op...
 
Kan nog, er ligt van elk nog iets in de vriezer
 
ik maak ook wel eens pulled pork van schouder en ook wel eens van nek, en ik maak ook wel eens pork vindaloo of stoof en ook wel eens gegrild vlees of een braadstuk, dus eigenlijk alle varianten van net well done tot helemaal hartstikke doodgekookt (das de curry dan, niet de pulled pork ; )

ik heb wel soms het idee dat er 'lelijke' stukken in het als schouder verkochte vlees zitten die er echt baat bij hebben om ze wat verder te garen, dus ik denk wel dat als je kiest voor de ene of de andere optie, het geen kwaad kan even te kijken wat je in je handen hebt. maar inderdaad, het kan allemaal lekker zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan