BasBQ
Beef en Steak

Heatermeter koppelen aan controller site

 

Tjoepie

Vuurmaker
Berichten
56
Goedenavond allen,

Ik heb wel gezocht op het forum, maar kan geen goede handleiding vinden om een heatermeter te koppelen aan de forum controller site.
Heb er 1 berichtje over gevonden, maar daarna heb ik mijn hm zo verprutst dat ik deze opnieuw moest installeren.

Is er iemand die me hier meer duidelijkheid over kan geven?

Alvast bedankt :)
 
Er is een script op het forum wat je kunt draaien, het probleem waar je mogelijk tegen aan bent gelopen is dat het niet meer up2date is en dat de HM modernere software draait. Ik heb zelf een afgeleide HM die is wel met de site gekoppeld. Ik ben ooit bezig geweest om mijn controller aan de HM software te knopen en dan een nieuw script te schrijven, maar door andere druktes is dat nooit afgerond.
Dus ik weet niet of er op dit moment wel een goede manier is om de boel aan elkaar te knopen.
 
Met dat bestaande script had ik inderdaad problemen, na het uitvoeren deed mijn webinterface het niet meer. Uiteindelijk de SD kaart maar opnieuw geflashed.

Wachten op een update van het script dus :) Dan ga ik tijdens het wachten maar bbq-en  :p
 
Wellicht dat iemand programmeer skills jouw uiteindelijke script zo kan aanpassen dat het met een heatermeter ook werkt.

Qua programmeren kom ik niet verder dan de code lezen en vervolgens redelijk begrijpen welk stukje code wat doet :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan